2011. április 27., szerda

Jég - és újabb Zsófi féle őrület:)

Egy sima sminknek indult megint. Már egy ideje akartam csinálni ilyen fehér sminket, kék tusvonallal. Nem vagyok elégedett az eredménnyel, nem elég fehér, úgyhogy ezt még újra fogom csinálni valószínűleg szemceruzával, vagy még nem tudom. Először sima matt fehéret tettem a szememre, majd az új NYC szemfestéket rá.



Aztán elszállt az agyam és gondoltam, csinálok egy szemhez illő szájat. Aztán valahogy el-elkanyarodtam a ceruzával.:) Végül ez lett belőle. A szemöldökömre is tettem a végén fehéret, de ez közelebbről látszott csak jobban.



Remélem azért tetszik Nektek!:)

1 megjegyzés :

  1. ááá, nagyon durva ez a száj! :P nagyon jó lett! :)
    eszméletlen szép kék színe van ennek a cuccnak.
    Szerintem ha fehéríteni akarsz, akkor próbáld ki a Nyx Milk ceruzáját. Elég erős fehér színe van.

    VálaszTörlés