2011. április 19., kedd

Kék és zöld és sárga és ennyi

Egy kis sminkecske mára... Most feltétlenül olyan színeke és olyan erősen akartam használni, hogy látszódjanak is a képeken rendesen. Azt hiszem sikerült is teljesíteni ezt.:) Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, nekem nagyon tetszenek az ennyire színes sminkek, bár még barátkoznom kell velük a mindennapi használathoz. Egész arcos képet most nem csináltam, mert csak a szemem festettem ki (főleg mert épp szárad a hajam, és elég hülyén nézett volna ki:D).



Amit használtam:
- Coastal Scents 88 paletta
- Miss Sporty szemceruza (fekete)
- Essence multi action smokey eyes mascara

A mozgó szemhéj nagyobb részére egy élénk cián szín került, amit a belső szemzugnál egy sárgával kevertem össze csak annyira, hogy azért a sárga még sárgának a kék pedig kéknek nézzen ki. Azért persze lett egy zöldes rész ott is. Az alsó szempillákhoz pedig egy elég világos zöld került. A szemöldökcsontra eredetileg egy nagyon világos kéket használtam, de közvetlenül a szemöldök alatt fehéret. A széleket elegyengettem, végül pedig kihúztam a szemem egy  fekete szemceruzával, majd spiráloztam. Ennyi!

És most megragadom az alkalmat, hogy köszöntsem a legutóbbi köszöntésem óta feliratkozottakat! Köszönöm, hogy érdemesnek találtatok a figyelemre!:)

7 megjegyzés :

  1. Tetszenek nekem is a színes sminkek, de mondjuk nem tudnám hordani. Egy borongós napon jó kedvre derítenek. :))

    VálaszTörlés
  2. Már régen beakartam írni, hogy nagyon ügyes a blogod. Gratulálok hozzá jó a témaválasztás meg a folyamatos lelkesedés. Kicsit bánom, hogy blogspot elvégre web-progra jársz :) Ezen még majd idővel ha tudsz változtass de ezt leszámítva 10* pörfikt.

    VálaszTörlés
  3. És a legrosszabb, hogy azért, hogy most ehhez hozzászólhassak legenerált nekem egy szaros blogtert ez így majd ha elolvastad szólj, hogy kitörölhessem ezt a blogter szart XD

    VálaszTörlés
  4. Így egyszerűbb volt egyelőre...:) Meg nem tudnák még ilyen regisztrációs dolgot csinálni honlapra. Még..:D Itt meg van ilyen, hogy követés. De majd ha ügyibb leszek, meg nagyon sokan olvasnak már, csinálok rendes oldalt. Köszi, hogy írtál, örülök h tetszik.:) Majd írj valamikor, hogy hogy halad a kis projektet, amihez web-programozót kerestél!

    VálaszTörlés