2011. április 1., péntek

Kis TCW paletta

Elnézéseteket kérem a tegnapi kihagyásért, bár szerintem különösebben nem rázott meg senkit.:D Gondoltam írok pár szót a már említett kis The Color Workshop palettámról. A nagynál nem túl sok jót tudtam írni a szemfestékekről sajnos, úgyhogy itt az ellenpélda arra, hogy ez a TCW nem is olyan rossz!

Tartalma:
- 13 szemfesték
- 1 szemöldökre
- 1 pirosító
- 1 rúzs
- 1 pirosítóecset és 2 applikátor
- tükör



A csomagolása nem a legszebb, leglányosabb, de hát semmi sem lehet tökéletes.:) A színeket védő fóliára viszont ráírták az egyszerűség kedvéért, hogy mi micsoda. Nekem ez valamiért nagyon tetszik.:)




A színek gyönyörűen pigmentáltam, abszolút semmi panasz nem lehet rájuk. Gyönyörűek, szerintem nagyon jól is vannak összeválogatva. Alig kell belőle felvinni, hogy ezeket a színeket a szemhéjunkon lássuk viszont.



A rúzs is szépen, egyenletesen fed, bár ha már egyetlen rúzst kaptunk a palettához, valami szolidabb szín jobb lett volna. Nem hinném, hogy lilával a számon szeretnék mászkálni, de nem leszek szőrszálhasogató, csupa jót tudok csak mondani a készletről.:)

Még egy barátnőmtől kaptam ezt a palettát régebben, ő pedig valamelyik rokonától. És mivel nem kellett neki, mert sosem sminkelte magát, én meg akkor kezdtem érdeklődni ilyenek után, megkaptam.:) Köszi Eszti!:) Szóval nem tudom, be tudnátok-e szerezni még valahol pont ez a palettát, de elég sok helyen lehet kapni ilyen TCW termékeket, szóval érdemes volt szerintem a körmükre nézni. Még van egy hármas szemhéjpúderem, egy rúzsom és egy lakkom, róluk még fogok írni később.

1 megjegyzés :