2011. április 15., péntek

Múlt péntek esti bugi a lábamban

Túlzásba nem estem a sminkeléssel, nem is akartam. Éjfélkor már...:D Álmos is voltam, de egy hete benne volt a boogie a lábamban, szóval mentünk egyet csörögni.:) A smink nagyon hasonló a szőke 2.0 party edition-höz, de annál erősebbre csináltam.Viszont ugyanúgy a két Essence Colour&Shine szemfestéket használtam, a feketét és a fehéret. A fehér nagyon belopta magát a szívembe egyébként is.:)



Szerintem azért látszik is rajtam, hogy tudtam volna már szundizni.:D De csak nektek, csak akkor, csak ide, még csináltam képet!:)

Tervezek mostanában több sminket csinálni ide feltenni, mint eddig. Mit szóltok?

4 megjegyzés :

  1. az utolsó kép annyira tetszik! szép smink, szép arc, a hajad is nagyon szép, az inged is tetszik! :D

    VálaszTörlés
  2. ugyanilyen inget vettem szerdán :)

    VálaszTörlés