2011. április 24., vasárnap

NYC szemfesték és rúzs

Már jeleztem, hogy róluk hallani fogtok. Hát íme!:)


- New York Color szemhéjpúder (917 I love NY)
- New York Color rúzs (409 Fragile Pink)




A csomagolás... Egy ilyen kis átlátszó műanyag védi magát a festéket. Én ezt mondjuk ki fogom venni belőle, de mindenképpen jó, hogy van. Ránézésre egyébként tetszik nekem ez a fekete-ezüst külső, viszont ahogy megfogom, nagyon könnyű, ettől pedig valahogy olyan kis gyengének és gagyinak tűnik. Ettől függetlenül jól záródik, csak nekem furcsa valahogy ez.



Maga a festék közepesen pigmentált, de én teljesen elégedett vagyok vele. A képen a bal oldalon alap nélkül, jobbon alappal kentem fel egy ecsettel. Nagyon szép fényes, csillámos. Egy dolog miatt aggódok. A teszterbe előttem nem nagyon nyúltak bele, és attól tartok, hogy csak a felső rész ilyen szép fényes, alul pedig kevésbé lesz látványos. De ez majd a használat során fog kiderülni, bízom benne, hogy nem kell csalódnom.



A rúzs csomagolásáról is ugyanazt tudom elmondani, mint a szemfestékéről.. Túl könnyű és valahogy gagyiérzetem van. Ettől függetlenül ez is teljesen jó, és biztosan záródik, tetszetős. Ami nagyon nem pozitív, hogy ezt a kupakot elég óvatosan érdemes levenni, hogy ne érjünk a rúzshoz. Nekem a kép készítése előtt is sikerült persze egy kisebb darabot kikarcolni belőle.:) És még valami! A rúzson volt 2 olyan matrica (de lehet, hogy 3), ami nagyjából olyan hosszú volt, mint az egész rúzs, így biztosak lehetünk benne, hogy még senki sem bontotta ki, amit megvettünk. Ez igaz a szemfestékre is, bár arra csak egész kicsi ragasztócsíkot tettek. Ez számomra külön öröm, szeretek olyan terméket megvenni, amiről tudom, hogy biztosan nem piszkálta, tapogatta stb. egy idegen sem. 


A rúzs állaga finom krémes, jó érzés a számra kenni. Bár azt vártam tőle, hogy sokkal jobban és egyenletesebben fed. Majd kipróbálom úgy, hogy lekorrektorozom a számat. Plusz csinálok valami sminkkel együtt képet róla vakuval, mert nem igazán látszik az igazi színe így. Pedig nagyon szép. A neve ellenére én inkább narancsos korallosnak látom, de sosem vagyok biztos az én ítélőképességemben színek terén.:)

1 megjegyzés :