2011. április 23., szombat

OPI - It's a doozi, says Suzi

Ahogy írtam, ezt a lakkot úgy kaptam. Ezúton  is nagyon köszönöm!:) Már nagyon szerettem volna kipróbálni egy OPI lakkot, sok jót olvastam róluk.



Az üvegcse 15ml-es, szééép nagy. Nem gondoltam volna, hogy ekkorák, sosem fog elfogyni.:D Pl egy Essence colour&go lakk csak 5 ml-es, és még olyanom sem fogyott ki sose. Sajnos a képek nem adják vissza a gyönyörűségét ennek a lakknak. Alapból egy igazi bordó szín, viszont ahogy nézzük az üveget lila és arany csillámokat is tartalmaz. Nagyon szép, de sajnos ez a körmünkön már nem látszik.:( 

A száradás... Én úgy tudtam eddig, hogy ezek a lakkok nagyon gyorsan száradnak. Na a nagyon gyorsról én azt gondoltam, hogy ennél gyorsabb. Mondjuk a legtöbb lakkom Essence szerintem, és azoknak a száradási idejéhez vagyok szokva, ami azért eltart egy darabig általában, szóval állíthatom, hogy nagyon türelmes ember vagyok ez ügyben.:D A Carlo di Roma lakknál viszont lassabban száradt meg, DE ennek ellenére nem mondom, hogy sokat kellett várnom vele. Elégedett vagyok!

1 réteg

2 réteg
(Kicsit sikerült a bőrömet is összelakkozni, elnézéseteket kérem ezért!)

Napfényben csináltam a képeket, hogy látszódjon a csillogás, de sajna ez sem adja vissza azt, amit az üveget nézve látunk. Ezeken a képeken a bordó lakkban piros csillámok látszanak. Nagy különbség van a színben 1 és 2 réteg felkenése között. Két réteggel sokkal mélyebb bordót kapunk. Érdemes is bőkezűen bánni a festékkel, mert még ennél a kettőnél is látni világosabb részeket, de ezt rajtunk kívül senki az ég világon nem venné már észre. Most már csak a tartósságára leszek kíváncsi!:)

3 megjegyzés :

  1. De cuki, mintha egy pillangó lenne az üvegen. *_*

    VálaszTörlés
  2. bizoony, direkt úgy tettem.:)

    VálaszTörlés
  3. Imádom az, Opi lakkokat most már csak ilyet veszek! Szerintem te is beléjük fogsz szeretni :). Nekem általában 5-6 napig fenn maradnak :) Rajtam is most Opi van a strawberry margarita :)

    VálaszTörlés