2011. április 21., csütörtök

Pink és zöld (és egy kis kék)

Ha már színes, akkor legyen nagyon színes.:D Na persze ez aztán tényleg sok lenne nekem utcára, de ez a két szín nekem nagyon tetszik együtt.



És amikor úgy érzem, hogy nekem ez nem elég.... :D De igazából az első verzió nekem jobban tetszik a két színnek, ezzel a kékkel már tényleg sok, de azért muszáj volt megnéznem, és ha már én megnéztem, nézzétek meg ti is!:)


Egy kérdés a végére!

Olyan sminkeket látnátok inkább, amik hordhatóak, vagy jöhetnek ilyen elborultabbak is nyugodtan?

4 megjegyzés :

  1. lehettél volna annyira hazafi, hogy felülre piros menjen!!! :) de amúgy nagyon tetszik, ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. jöhetnek elborultabbak is (:
    am. nekem az 1. verzió jobban tetszik... meg is kívántam tőle egy kis göröddinnyét :D

    VálaszTörlés