2011. április 7., csütörtök

Rossmann Shop (előzetes)

Sziasztok!

Csak egy gyors kép az új szerzeményeimről. Két csoportba szedtem őket. Egyik feléről még hallotok ma, másik pedig holnap jön. Legalábbis én így terveztem.:) Ha nem jön össze, holnap érkezik az első adag, szombaton pedig a második. De szerintem írok ma... Max estébb egy picit.:)


Amik lesznek:
- Essence Blossoms etc... eyeshadow (01 a hint of mint) 699Ft /gyönyörű a világos része:D/
- Miss Sporty mono szemhéjpúder (104 Angel) 349Ft
- Miss Sporty mono szemhéjpúder (110 Sense) 349Ft
- Essence gel eyeliner (01 midnight in paris) 899Ft /vééégre megszereztem wahhahhaaaa/
- Catrice absolute moisture rúzs (150 rosé glaze) 599Ft
- Essence stay allday concealer (20 soft beige) 749Ft /folyékony korrektor/

Hamarosan találkozunk..

3 megjegyzés :

  1. kíváncsi vagyok a folyékony korrektorra :)

    VálaszTörlés
  2. én is arra vagyok kíváncsi nagyon:)

    VálaszTörlés
  3. én is kíváncsi vagyok rá ... :)
    a Hint of mint világos színe az új kedvencem, ilyen fekete tust meg képtelenség találni Budapesten :( ez volt az első amit kifosztottak.

    VálaszTörlés