2011. május 15., vasárnap

Aden körömlakk

Ahogy facebook-on is írtam, tegnap nem volt időm már itthon körmöt festeni estére, de mindenképpen ki szerettem volna, viszont elfelejtettem magammal lakkot vinni... De mivel el kellett még menni ezt azt venni a Tescoba, vettem ott körömlakkot. Vagyis nem a Tescon belül, hanem a pénztárak után lévő üzletsorban. Már egyszer körbenéztem abban a kis üzletben, ahol vettem ezt a lakkot is. Kaphatók Konad lemezek, Miss Rose termékek és még sok minden.


Sajna pontos árnyalatot nem tudok mondani, nem találtam rajta semmit. Egy nagyon szép csillámos lila lakk. Vaciláltam a lila és a kék között, mert a felsőm kékes színű volt, lilás-feketés mintával, de mivel a szemfestékem is lila volt (Essence Fairytale), ezért őt hoztam el. 390Ft-ba került, ami a mennyiséget nézve nagyon jó ár. Habár a minőséggel már kevésbé vagyok elégedett.



Tegnap csak gyorsan felkentem egy réteget, hogy legyen valami, ma pedig a másodikat. Hát nem sieti el a száradást. Még egy rétegnél is sikerült kicsit belenyúlni. Ma lakkozás után pár órával egy pizzaszelet tett tönkre kettőt, meg kopik is már most eléggé. Ahogy látjátok, egy réteg nem fed túl jól, kettővel már egész szép, de simán ordít még egy harmadikért is.

Egy kedves ismerősöm ruhájához nagyon jól passzolt este a lakk, úgy hogy lefényképeztem, és mivel szerinte biztos nem fogom feltenni a képet... Itt vannak!:D

3 megjegyzés :

  1. na nekem ebből a kék van meg, annak jobban is tetszik a színe, hogy olyan jégkirálynős-metálos, én még a szalagavatómra vettem, de nekem nem volt bajom a száradással sem, és a kopás sem volt feltűnő... szeretem, de mostanság nem használtam, rá vagyok állva az ízléstelen színű körmökre :D

    VálaszTörlés
  2. hát én is, ahogy a pár nappal ezelőtti bejegyzés is mutatja... a zöld lakk:D

    VálaszTörlés
  3. nekem rózsaszínes árnyalatú lakkom van ebből a fajtából és iszonyat lassan szárad, két rétegben kenem fel, de utána még egy órával is ragacsos...

    VálaszTörlés