2011. május 23., hétfő

Cipőim

Ezen nagyon nincs mit magyarázni szerintem.:) Ennyit sikerült összeszednem. Lehet, hogy még itt-ott van néhány lábbelim, de ezek a fontosabbak azt hiszem.:) Bár ezek közül sem használom mindegyiket.


Szandálok, papucsok
- Bahia
- saru (sajna nem tudom honnan, nem én vettem)
- noname papucs
- Oneill

Pipők
- New Yorker
- Deichman
- Vans Mary J
- New Yorker

Vászoncipők
- Converse
- Deichman
- Nike

Sportcipők
- Nike
- Vans Basha
- Adidas Superstar
- Adidas (az ő párja sajnos lábadozik:D)
- Adidas Superstar
- Vans Quincy
Tudom, borzasztóan néz ki az utolsó, de ezt a cipőt nagyon imádtam, a második imádott cipőm volt, ezért mindenképp meg akartam Nektek mutatni. Most már csak dolgozni szoktam benne. Van még egy, amit szintén már csak így használok, de nem találtam meg.:S

Csizmák
- H&M
- Oneill 
Csizmákat egyébként csak úgy mint magassarkút, nem kifejezetten szeretek hordani, főleg, hogy ezek sem túl melegek. Télen például jobban szeretem a Vans Bashát, mert kellően meleg és nem ázik be.

Magassarkúak
Emlékeim szerint mindegyik a Humanicból való. Ritkán hordok magassarkút, szóval nem is szeretek túl drágán venni.:D Talán érthető..

3 megjegyzés :

  1. Tessék több magassarkút beszerezni! :)

    VálaszTörlés
  2. pontosan! :D amúgy a csizmák nagyon tetszenek:)

    VálaszTörlés
  3. Az a kis piros pöttyös cipő nagyon édes!

    VálaszTörlés