2011. május 5., csütörtök

Coastal Scents 88 Metal Mania

Szép kis szülinap.:) Ultra Shimmer palettáról tudtam, hogy majd kapok, és nagyon vaciláltam közte és a Metal Mania között, mert ez is igen-igen tetszett. Hát megkaptam...:)


Először is a szállításról pár szót. A MakeupPlaza-ból rendelték nekem. A feladás után egy nappal megérkezett. A borítékon belül bubis zacskóba csomagolták, de sajnos így is sérülten érkezett, az egyik színből kitört egy darab, ami szétszóródott a fekete dobozán belül. Fóliában volt maga a paletta, úgyhogy "csak" azt és a palettát kente össze, de letisztogatták nekem.:) Szerencsére sok nem törött ki a színből. Jah, és a fekete dobozán is van egy kis sérülés, de az nem zavar.

Azt nem értem egyébként, hogy a külföldről rendelt original 88 palettám hogy a rossebbe ért ide sérülésmentesen...:S Az Ultra Shimmer palettát is vissza kellett küldenie az ajándékozómnak, mert ripityára tört abban is egy szín. De erről majd amikor róla írok.


A színek egyszerűen gyönyörűek. Teljesen elájultam.:O A képek alapján azt gondoltam, a palettára nézve első benyomásom az lesz, hogy csupa csupa földszín. És nem! Van benne csodaszép kék is, rikító rózsaszín, és sok más szépségesség.:) Waaaah, nagyon szépek!:) 




A színek, ahogy azt a másik palettámnál is tapasztaltam, változóan pigmentáltak. Vannak erősebbek, gyengébbek. Néhány random színt felkentem a kezemre egy nagyon vékony alapozórétegre. Bár ilyen újan még nem nagyon van szívem összeturkálni, de csak Nektek csak most csak itt! Megtettem...:) Az első palettám is imádom, és mostanában azt használom a legtöbbször, biztos vagyok benne, hogy ezt is imádni fogom. Csapjatok le, ha elkapnátok bárhol szemfestékkel a kosaramban!:D Kivéve a következő limitált Essence kiadásnál, addig pihen most a pénztárcám.:) Meg új számítógép-alkatrészekre, de ez titeket nem igazán érint.:)


Még mindig tart a shopstop-om, ami egyébként nálam teljes spórolást jelent igazából, nem csak sminktermékekre vonatkozik (de azért elsősorban mégis rájuk...:D eléggé el tud velem szállni a ló.). Viszont holnaptól Joy napok, és megyek megvenni egy csodaszép cipőt, amit már nagyon rég kinéztem, szurkoljatok nekem, hogy még mindig meglegyen!:) Ha kíváncsiak vagytok rá, megmutatom majd! És! Hozzátenném, hogy esküvőre veszem a cipőt, szóval egye fene, csak el lehet nézni emiatt azt a shopstop-ot a hétvégére!:) Főleg mert Joy napok... Most kell körbenézni új dolgok után, amik kellenek is!!!

7 megjegyzés :

  1. ha postával küldték akkor azért van állítólag mert a külföldi cégektől küldött csomagoknál "szarik" a posta, mert pl egy külföldi nagyobb cég kiordítja a lelket a postábol hogy hogy képzelnek ilyen szolgáltatást..
    nálunk sajnos nem mernek keményebben fellépni a cégek ez ellen..
    amúgy nagyon szép a paletta :)

    VálaszTörlés
  2. Mostanában nekünk is meggyűlt a bajunk a postával...ott senki sem figyel semmire, teljesen másnak adják oda a csomagom, a levelem, hibásan!Felháborító..
    De a paletta széép és aztán jöjjenek vele a sminkek! :))

    VálaszTörlés
  3. Én is csupa föld színnek gondoltam, de tök jó, hogy nem :)

    VálaszTörlés
  4. én is holnap megyek Joy napokra meg Mekibe :D imádom a vásárlós kajálós napokat:D

    VálaszTörlés
  5. Külföldről honnan tudok rendelni ilyen palettát? :) Esetleg vmi megbízható eladó ebayen?

    VálaszTörlés
  6. KBarbi!

    Innen tudsz!
    http://www.coastalscents.com

    És itt van ez, amiről írtam.
    http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm/product/2049_122/metal-mania-palette.cfm

    De szerintem nyugodtan rendeld a Makeup Plazatól, mert a másiknál is, amim még lesz és törött volt az első, rendesek voltak és küldtek másikat.

    VálaszTörlés
  7. Én is rendeltem tőlük palettát meg géleket, de nekem épségben ideért, jól be volt csomagolva, szóval NO panaszom :-) Sajnálom, hogy ez történt a palettáddal, de amit lefotóztál az szerintem nem olyan vészes. Meg ha külföldről rendeled, akkor a büdös életben nem fogják kicserélni neked, szóval ez korrekt volt a Make Up Plaza-tól. Külföldről tök felesleges megrendelni bármit a Coastal cégtől, mert a szállítási költséggel együtt jóval drágább, mint itthon. Ha olcsóbb lenne onnan, akkor gondolom a MUP sem árulná, hisz akkor ki venné meg tőlük ;-) Én már a Sleek-et várom nagggyon, mert kinéztem pár dolgot magamnak, főleg a tégelyes szájfényeket, meg persze a palettákból.

    VálaszTörlés