2011. május 13., péntek

Coastal Scents 88 Ultra Shimmer

Megkaptam az utolsó szülinapi ajándékom is!:) A szállításnál az egyik szín sajnos összetört, és ugye ilyen esetben az lenne a teendő, hogy már amikor a postás meghozza a csomagot, ellenőrizni kell az állapotát, a postás pedig probléma esetén jegyzőkönyvet ír. Akitől kaptam a palettát nem így járt el, bár ki az aki a postás előtt elkezdi bontogatni a csomagját alapból... Viszont a MakeuPlaza nagyon kedves volt, és küldtek egy újat, amint megérkezett hozzájuk a hibás.:) A második paletta teljesen érintetlenül, tökéletes állapotban érkezett meg.:)


Természetes fénynél

Vakuval



Néhány random szín, vékonyan alapozót kentem a kezemre a felvitel előtt.

Természetes fénynél

Vakuval

 A színek egyszerűen gyönyörűek, szikrázóak. Nagyjából ugyanazok az árnyalatok találhatók meg benne, mint az Original palettában, csak ezek csillogósak, selyemfényűek. Itt is, mint a másik 88-as palettáknál vannak pigmentáltabb és kevésbé pigmentált színek. Nagyon nincs mit ragozni, ezek csodálatos paletták szerintem. Mindegyikkel elégedett vagyok, ami nekem van. BolondZsófiknál pláne, meg egyéb ötleteimnél is nagyon jól jönnek ezek az élénk színek.:D Már alig vártam, hogy kipróbálhassam, ma meg is tettem, holnap láthatjátok az első kísérletet vele!:)

És egy kis érdekesség! Találtam benne egy színt, ami nagyon hasonlít az Essence Blossoms etc... kollekció zöld szemfestékének a holografikus oldalára. Világoszöld csodaszép arany fénnyel. Nagyon megörültem neki.:) Plusz ebben is található egy olyan lila fényű fehér, mint a Metal Mania palettában.

Holnap érkezik smink! (Ha a blogger is úgy akarja.)


Figyelem!
Aki szeretne többet kapni a blogból és belőlem, csatlakozzon a blog facebook oldalához, mert ott több apró infót tudok veletek megosztani, amik a blogra nem kerülnek ki!

1 megjegyzés :

  1. Úristen csodaszép.:) Sok-sok tesztet várunk légysziii.:):D

    VálaszTörlés