2011. május 14., szombat

CS Ultra Shimmer - az első smink

Nem nagy szám.:D Olyan tengeres, tengerpartos ihletésű. Arany színű homok és a kék tenger, de nem úgy sikerült, ahogy akartam, majd még kísérletezek vele. Az új Ultra Shimmer palettából használtam kékeket, és a sárgát, plusz a belső szemzugba fehéret. Nagyon szépek ezek a színek.:)

(A képekre kattintva megnézhetitek őket nagyban.)



A végén pedig kipróbáltam milyen lenne egy kis kék tusvonallal. Nekem tetszik végül is mindkét verzió, de a Ti véleményetekre vagyok inkább kíváncsi!:)

Egyéb használt termékek:
- NYX eyeshadow base skin tone
- Essence multi action smokey eyes mascara
- Essence szemöldökformázó készlet

9 megjegyzés :

  1. Hát én így nem tudok dönteni :D Valahogy hiányzik az egész arcos kép :( A tusvonal viszont gyönyörűséges. A színe is meg az íve is. :)

    VálaszTörlés
  2. nekem a tusos verzió tetszik jobban:)

    VálaszTörlés
  3. A kék tusvonal telitalálat.:)

    VálaszTörlés
  4. A tusvonal nagyon jó! Olyan mint egy hullám. :)

    VálaszTörlés
  5. tusvonallal valami gyönyörű:)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett a smink.... az a tusvonal gyönyörű:))

    VálaszTörlés
  7. én is csatlakozok, a tusvonalad nagyon ott van :)

    VálaszTörlés
  8. ohh, woow, nagyooon szép!!!!

    VálaszTörlés
  9. a tusos nekem is jobban bejön, jobban kiemeli a szemed. :)

    VálaszTörlés