2011. május 22., vasárnap

Esküvő

Facebook-on, de még az egyik korábbi postban is olvashattátok, hogy tegnap esküvőn voltam.:) Másodunokatestvérem ment férjhez, bár ez a blog szempontjából nem igazán lényeges. Az esküvőről nem szeretnék képeket feltenni, esetleg a menyasszony ruhájáról az arca nélkül, ha érdekel Titeket.:)

Elég nagy kapkodásban voltunk, úgyhogy már csak a kocsiban tudtam egy gyors képet csinálni a sminkemről. Anyukámat is én festettem ki, de ő utálja, ha fényképezik, pláne nem szeretné, ha ide felkerülne róla kép...:D Szóval sajnos azt nem tudom megmutatni. Unokatesómat és keresztanyukámat is én sminkeltem picit az esküvő és a lakodalom között. Sajnos máshogy nem sikerült megoldani.:D Nem tudtam magammal sok eszközt vinni, szóval az eredmény hagy némi kívánnivalót maga után. Ilyen az, amikor kevés az idő, kevés az eszköz, és igyekezni kell a legjobbat kihozni a meglévő erőforrásainkból.:D

Tudom... Iszonyú hülye fejet vágok...:D Nyakláncom is el van csúszva... De sajnos csak ezt sikerült összehozni, ne haragudjatok!:)


Arc:
- Rimmel Stay Matte alapozó (100 ivory)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- Essence stay natural korrektor (01 soft beige)
- S-he púder (silky beige)
- NYX pirosító (03 angel) //ebbe mostanság nagyon beleszerettem:)

Szem:
- Essence szemöldökformázó készlet (sötétebb szín)
- NYX bázis
- Coastal Scents Ultra Shimmer paletta (egy világos és egy sötétebb rózsaszín)
- Essence duo szemfesték (01 dream team, fehér) //szemöldök alá
- Miss Sporty szemceruza (fekete)
- Essence multi action smokey eyes szempillaspirál

Száj:
- Catrice rúzs (150 rosé glaze)
- Essence fairytale szájfény (01 fairy berry)

A ruhát és a cipőt már láthattátok ebben a postban. Nem ezt a ruhát gondoltam igazából, de a másikban biztos megsültem volna, ez pedig nagyon szellős, vékony volt. A cipőről pár szó... Igazi horror.:D Simán kibírtam volna benne, HA! Nem lett volna az 1km-es séta a menyasszonyék házától a templomig a nem túl jó úton.:D Eléggé elfáradt a lábam, de szerencsére vittem magammal váltás cipőt, úgyhogy nem volt gond végül is.:)

Jah és a hajam... Sehogy sem akart sikerülni az a tincs ott elől, aztán barátnőm csinálta meg végül, miután én már elvesztettem a türelmem...:D De igazából a templomi esküvő után szinte nyoma sem volt.:D Nektek még sikerült megörökítenem.:)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ez pedig már unokatesóm gyorsan a kert végén összedobott szemsminkje.:)


Használt termékek:
- NYX bázis
- NYX 5 Color Shadow The Caribbean Collection (03 I dream of st. kitt)
- fekete szemceruza
- Maybelline define-a-lash szempillaspirál //azt hiszem legalábbis

3 megjegyzés :

  1. Ez a kép jobban tetszik rólad, mint az eddigiek. :) Talán a fény miatt.

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó ez a smink, diszkrét, mégis feltűnő. Vagy nem is tudom, hogy fogalmazzak, de tetszik, hogy például a pirosító alig látszik. Sokan úgy néznek ki vele, mint a bohócok, mert annyira sokat kennek magukra.

    VálaszTörlés