2011. május 18., szerda

Essence 2in1 szemceruzák, Mocha Ice rúzs

Ma volt egy kis időm befutni a Rossmann-ba. Szemceruzákat akartam már nézni egy ideje élénkebb színekben. Sajna nem igazán találtam olyanokat, mint amilyeneket kigondoltam, de elhoztam végül kettőt. Plusz egy rúzst.


- Essence 2in1 kajal pencil (07 light & bright) 99Ft
- Essence 2in1 kajal pencil (10 sweet & heart) 499Ft
- Maybelline rúzs (Mocha Ice 740) 299Ft (azt hiszem 1590Ft helyett)




Finom puha ceruzák, szemhéjpúder alá is el tudnám képzelni alapnak. Szép fényesek. A kéknél és a lilánál történt egy olyan kis baleset, hogy mikor a kezemre húztam velük a csíkot, letört a hegyükből egy kis darabka, remélem ez nem lesz állandó probléma. Vízvonalon még nem próbáltam, de valószínűleg részei lesznek mostanában a sminkeknek.

Ez a két oldalas kiszerelés nagyon belopta magát a szívembe. Majdnem megvettem egy világoskék Miss Sporty ceruzát kb 500Ft-ért, és az új Essence-ek közül a kéket 400Ft-ért. 900 helyett 99-ért megkaptam a kettőt.:) Igaz, nem teljesen ugyanolyan, és a mennyiség is kevesebb, de nem használnám annyit úgysem, mint mondjuk egy fekete szemceruzát.



Na, hogy őszinte legyen hazaérve már nem voltam benne biztos, hogy ez a rúzs Maybelline...:D A blokkon sincs rajt, a rúzsra sincs ráírva sehol, de arról a polcról vettem le, szóval... Néhány árnyalat most egy sorban 299Ft-ba került, de persze már csak ebből a színből volt, ez az egy darab. Nem kifejezetten az én színem, de anyunak például jól fog állni szerintem, hétvégén pedig úgyis esküvőre megyünk, szóval sminkelés lesz!:D

A csomagolás szép, egyszerű. Nekem kicsit anyukás.:D Lehet csak a szín miatt. A kupak nem záródik valami biztosan. A rúzsnak kellemes az illata, kicsit édes, vaníliás, fagyiszerű. Az állaga krémes, könnyű egyenletesen elkenni a szájon. Ahogy összepréselem az ajkaim, még úgy sem áll össze csíkokban. Az én számon kb 2 órát bírt ma. De akkor már kopott belőle, viszont kopás után is szép volt, megmaradt az a kellemes fény, amit felkenés után adott. A számat egyáltalán nem szárította, sőt! Viselés után puhábbak lettek az ajkaim jóval, mint mikor felkentem.

6 megjegyzés :

  1. ebből a kétvégű essence cerkából nekem zöld van és hihetetlenül nagy kedvencem... imádom felül csak simán kihúzni a szemem vele, mert ahogy egymásra festem gyönyörű átmenetet képez. a kékkel mindenképp próbáld ki, tuti siker... :)

    VálaszTörlés
  2. Melyik Rossmannban volt még ekkora kifutó essence készlet?

    VálaszTörlés
  3. csak a kék ceruza volt azok közül. a győri plaza rossmannjában van még néhány ilyen ceruza. meg is lepődtem, hogy nincsenek tönkretéve.

    VálaszTörlés
  4. naaaagon szép a színe az élénkebb kéknek:)

    VálaszTörlés
  5. Bp-en az Aréna plázában még egy tonna kifutó cucc volt nem olyan régen.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is van egy ilyen Maybelline-s rúzsom, én is csípem. :)

    VálaszTörlés