2011. május 9., hétfő

Essence Colour&Go világos zöld

Kövezzetek meg, erről is leszedtem a matricát...:D Ha minden igaz, ő a lime up! nevet viseli, legalábbis ha jót nézek az essence honlapján. A mai jó idő valahogy kedvet hozott egy nagyon élénk színhez, és mivel ezt a zöldséget elég rég használtam, rá esett a választás!




Egy és két rétegben. Kell neki simán az a második is, úgy csodaszééép.:) Nagyon szeretem ezt a színt egyébként is, nem csak a körmeimen. (Ez a kedvenc bögreszínem például.:D) Legutóbb a selyemcukor rózsaszínnél nagyon örültem, mert egy hetet bírt a körmömön. Szóval most ebben a zöldben is nagy reményeim vannak.:) Emlékeim szerint még nyáron, egy limitált kollekcióban vettem meg, azóta pedig az állandóan kapható termékek között van.

8 megjegyzés :

  1. húha.. nagyon szép színe van ;)

    VálaszTörlés
  2. Hát szerintem a selyemcukor rózsaszín sokkal jobb volt.:)
    Szerintem ez elég genny színű (elnézést a kifejezésésrt) de ízlések és pofonok.
    Félre ne érts a blogodat nagyon bírom főleg a bolondZsófikat. :DD
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. nekem a Grincs jutott eszembe :D ha a húgom látná elájulna:D imádja ezt a színt :D a szobája ilyen színű xD

    VálaszTörlés
  4. jaj én imádom:)nekünk ilyen az egész lakás:)én is megvettem ezt,nekem bejön:)

    VálaszTörlés
  5. imádom a lime-zöldet! Sajnos nekem soha nem állt jól. Szerencsés vagy, mert neked igen! :)
    Bár egyszer lehet, hogy erőltetni fogom magamra :D

    VálaszTörlés
  6. áhhh én sajna utálom a zöldet.. a naranccsal vagyok még így.. :S nagyon kevés árnyalat van, amit el tudok viselni belőlük

    VálaszTörlés
  7. hjaj lányok, nem is tudjátok mennyire örömet szereztek nekem.:)

    lora.! van egy narancssárgám is, mert rájöttem fél éve, hogy még nincs, ezért vettem. sosem használtam még.:D

    VálaszTörlés