2011. május 2., hétfő

Essence quattro - 02 chic-ify

Nem újdonság már ez a quattro szemfesték, de nem tudom, Ti hogy vagytok vele, én szeretem. Az előző csomagolásúakból is megvan kettő, azokkal is elégedett voltam mindig. Habár mostanában szinte mindig a 88-as palettához nyúlok, ha nekiállok sminkelni, de ezen változtatni akarok. Sok ilyen kis apróságom van, amiket nem használok eleget, pedig szeretem őket.:) Ő is közéjük tartozik, úgyhogy elő is szedtem!


A csomagolás erős, átlátszó műanyag. Az hogy átlátszó ugyebár szuper, mert nem kell nagyon keresgélni a színt. Nálam pláne jó, mert a szemfestékeimet fiókokban szépen szétterítve tárolom, hogy elég legyen csak rápillantani, és lássak mindent. Már aminek átlátszó szintén a teteje.:) Jól is záródik, szóval nyugodtan eltehetjük a táskákba, nem kell félni attól, hogy kinyílik és tönkremegy.

02 chic-ify

A színösszeállítás bevallom kicsit furcsa volt nekem először. Első sorban a bal felső színt és a barnát tudtam együtt elképzelni, illetve a feketét az ezüsttel. Ízlések és pofonok, most már jóval nyitottabb vagyok a színek kombinálásra. Azt hiszem kísérletezek majd vele, mit lehet kihozni ezekből a színekből, az eredményről pedig készítek nektek egy postot. 


A képhez a színeket alapozóra vittem fel egy ecset segítségével. A barna és a fekete pigmentáltabb, mint a másik két szín. De! Én ilyen képeknél egyszer nyúlok a festékbe és egyszer kenem fel az ecsettel is, szóval ha többször mentek át a színen és a szemeteken is, szebb lesz. Én elégedett vagyok vele. Meg persze mint tudjuk, az árérték arány szinte mindig jó az Essence termékeknél.

1 megjegyzés :