2011. május 4., szerda

Felhős, esős smink

És nem csak a színeiben...:D De hát sejthettétek szerintem, hogy tőlem valami ilyesmit lehet majd várni.:) Ezt már kitaláltam korábban, nem pontosan ilyen megvalósításban, de most ez lett belőle. Remekül passzolt is a tegnapi viharos naphoz, meg a nem túl jó hangulatomhoz. Na de mindegy, nézzük esőtlenül és esővel...



A cél az volt, hogy a szem olyan mint egy felhő, ezért néhány esőcsepp átmegy inkább könnycseppbe. Mondjuk a megvalósítással most sem vagyok igazán elégedett. Jó barátom itt is a 88as paletta volt, és egy fehér szemceruza a felhőhöz. Plusz a számra tettem egy kékes fényű L.A. Colors szájfényt is a végén.

Rengeteg ötletem van még, szóval várható, hogy ilyenek is lesznek. Nem egy BolondZsófi, de nem is egy nem bolond én úgy érzem.:) Remélem van igény erre is.

Ó igen, és megkaptam a Metal Mania palettát ma, ahogy Facebookon is írtam. Arról szerintem holnap írok Nektek!

5 megjegyzés :