2011. május 7., szombat

Funky Shoes - hát megvettem a kis zebrát:)

Már szemeztem vele elég rég... A Joy kuponja így pont kapóra jött, mert ugye a Humanicban 25%-os kedvezménnyel vásárolhatunk most a Joy napoknak köszönhetően.:) 7990Ft lett volna eredetileg ez a cipő,  így 5990Ft-ért hoztam el. Mást igazából eddig nem is vettem, lehetséges, hogy nem is fogok. Illetve egy ruhát a H&M-ben, de ahhoz nem volt kupon. Ha most bármelyik ismerősöm nézi ezt a bejegyzést, el fog ájulni garantáltan. Imádom a cipőket, de sosem hordok magassarkút, inkább sportcipő párti vagyok. Ebben pedig esküvőre megyek!:D A ruha egyébként 2490Ft volt mindössze, nem hagyhattam ott.:) Jó lesz langyos nyári estéken.



Mint írtam, sosem hordok magassarkút, furcsán érzem magam bennük, mert mindig is sportcipőkben jártam. Szóval a képen látható személy nem is én vagyok.:D Ez a cipő viszont valamiért nagyon megfogott, olyan vidám.:)

Ha kíváncsiak vagytok, csinálok egy bejegyzést a cipőimről. Nem tudom mennyire lehet érdekes számotokra.

7 megjegyzés :

  1. tök csinos lány vagy :D jól áll ruha és a cipő is neked :D

    VálaszTörlés
  2. tetszik:)És nagyon jól állnak:)

    VálaszTörlés
  3. igen! Csinálj cipős bejegyzést! támogatom :)

    VálaszTörlés
  4. Mégiscsak zsófis, ha megvetted. :) Lássuk a többit is!

    VálaszTörlés
  5. Há, nekem is van Funky Shoes-om. :D Nagyon szeretem a dobozát is.

    VálaszTörlés
  6. nekem is van még egy szandim, majd a lábbelis postban látni. a dobozt én is szeretem, tök jól néz ki:D

    VálaszTörlés