2011. május 7., szombat

Joy napok smink

Naná, hogy az új palettával! Akik facebook-on is velem vannak, láthatták a tegnap reggeli kiírásom, hogy holografikus színeket találtam a Metal Mania palettában. Szóval mindenképp ki akartam már próbálni élesben.:) Szerettem volna nektek megmutatni ezeket a gyönyörű színeket, de sajnos egy képen sem látszottak rendesen.:S

Csináltam képet természetes fénynél...


...és vakuval is.

De végül talán csak ezen a képen látszik valamennyi. A szín, amit használtam eredetileg ránézésre egy barackos árnyalat volt lilás fénnyel. Élőben csodaszép, elhihetitek nekem. Kb olyan volt, mintha semmi sem lenne a szememen, csak ez a gyönyörű lilás fénylés. 


És végül az egész arc. Tudom... Iszonyúan savanyú pofát vágok.:D


Arc:
- Max Factor XPerience alapozó (fair sugar cane 55)
- Essence stay allday korrektor (02 soft beige)
- She púder (silky beige)
- NYX pirosító (03 angel)

Szem:
- NYX bázis
- Coastal Scents 88 Metal Mania
- Coastal Scents 88 Original
- Essence szemceruza (04 white)
- Essence hypno gloss szempillaspirál

Száj:
- NYC rúzs (409 fragile pink)
- Essence stay with me szájfény (me&my icecream)

2 megjegyzés :

  1. Ezek nekem úgy tetszenek *.*
    Minél natúrabb annál ragyogóbb lesz tőle az arcod.. Csodaszép lett :)

    VálaszTörlés