2011. május 27., péntek

Kreativ Blogger

Kaptam egy ilyen helyes kis díjat citromhab Évitől. Nagyon szépen köszönöm!:)


10 infó rólam:
1. Régen nagyon fiús voltam, sőt talán most is eléggé, úgyhogy sokakat meglepett a környezetemben ez a sminkes őrület.
2. Nagyon sok dolgot kipróbáltam már életem során, és szinte minden érdekel annyira, hogy foglalkozzak is vele, ezért nehezen tudom eldönteni, mire alapozzam a jövőm.
3. Mindig elégedettséggel tölt el, ha valaki azt hiszi, hogy azért járok most OKJ-s webprogramozó képzésre, mert nem sikerült megcsinálni a fősulit.:D Pedig befejeztem, lediplomáztam és nagyon büszke is vagyok rá!:)
4. Imádom a kacatokat, nehezen veszem rá magam, hogy megváljak olyan dolgoktól, amik mások szemében feleslegesek.
5. Egyetlen életcélom, hogy boldog legyek. Tök mindegy mi kell hozzá, csak jöjjön össze.
6. Imádom a TV Paprikát!:D Szeretek sütni-főzni és akár még cukrász is lennék.
7. Túl érzékeny vagyok, ezért könnyen a szívemre veszek apróságokat, viszont pont emiatt nagyon tudok örülni kis dolgoknak is.
8. Szinte mindig sportcipőt hordok. Néha szívesen felvennék magassarkút, de furán érezném magam benne, főleg mert akik nap mint nap látnak, tudják, hogy sose hordok, és nem szeretek feltűnősködni.
9. Konfliktuskerülő vagyok. Utálom a veszekedést.
10. Jó lenne egy saját lakás egy szép szürke cicával.:D

És akiknek továbbadom:

Holnap érkezik végre rendes post is! Ne haragudjatok a kihagyások miatt, jobban beindult a munka, mint vártam. Igyekszem itt is rendesen tenni a dolgom!:)

7 megjegyzés :

  1. Köszönöööööm, jó ébredés után ilyet olvasni !:)

    Bátran hordj magassarkút, az én környezetem is meglepődött ,mikor lecseréltem a bakancsomat!:D Sok egyforma dolog van bennünk *.*

    VálaszTörlés
  2. és csak 10 dolgot írtam le:)

    VálaszTörlés
  3. aztaaa köszönöm szépeeen (:

    VálaszTörlés
  4. A kettes és talán a tízes kivételével mindegyik jellemző rám :D

    VálaszTörlés
  5. 1,2,4,5,6,7,8,9,10, dettó. :)

    VálaszTörlés