2011. május 10., kedd

Meglepetés! Tőlem nektek:)

Már rég kitaláltam, hogy ha a blog eléri a 100 követőt, az első 100 fő között kisorsolok néhány apróságot. Most már 103-an vagytok, lehetséges, hogy a 3 embert is beleveszem, akik azóta csatlakoztak...:)

Az ötlet onnan jött, hogy engem mérhetetlenül tud bosszantani, amikor rendszeres olvasója vagyok egy blognak, ami nyereményjátékot hirdet, és olyan ember nyer, aki szerintem sok esetben se előtte, se később nem olvassa már a bejegyzéseket. Ezért találtam én ki azt, hogy a már meglévő emberek között sorsolok, így tényleg azokat jutalmazom, akik meg is érdemlik.:) Remélem korrektnek érzitek ezt így Ti is!

A nyeremények:

Úgy gondoltam, hogy 3 nyertes lesz.
1. nyeremény:
- Essence smokey eyes brush
- Essence colour&shine szemfesték (05 pretty rockin')

2. nyeremény:
- Essence colour&go körömlakk (36 enchanted fairy - a selyemcukor rózsaszín:D)
- Essence nail art glitter (05)

3. nyeremény:
- S-he magic colours lipstick (nem tudnám megmondani milyen színű, így nem látom, kibontani pedig nem akarom)

A termékek természetesen egytől egyig újak. Egyedül a szemfestékkel vannak fenntartásaim, mert az akciós kupacból mentettem ki utolsó darabként, és nem látom rajta, de nagyon bízom benne, hogy senki barbár nem turkálta össze.

A sorsolás úgy fog történni, hogy én már szépen elmentettem magamnak a neveiteket, és a random.org segítségével fogok sorsolni. Mindenki, aki írt már hozzászólást legalább egy, azaz 1 alkalommal valamelyik posthoz, az plusz egy eséllyel indul.

Ma este, vagy holnap várható eredmény, amiről egy új postban fogtok értesülni!

A nyerteseknek csütörtök este 20:00ig van lehetőségük jelentkezni az eredményhirdető post alatt, vagy e-mailben. Aki pedig valamilyen okból kifolyólag nem kíván részt venni a játékban, de a Követőim között van, kérem jelezze egy hozzászólás formájában, köszönöm!:)

20 megjegyzés :

  1. Jujj ez nagyon tetszik.
    És akkor ez most úgy van, hogy én már több posztodhoz is írtam, akkor nekem most már nem kell csinálnom semmit? Várnom csak a sorsolást?

    VálaszTörlés
  2. Így van!:) Csak üljetek és várjatok a sorsolásra!:)

    VálaszTörlés
  3. jujjj :D örülööööök :D és igazad van:) jó hogy csak azok között sorsolsz akik tényleg igazából olvasnak és követnek:)

    VálaszTörlés
  4. szia!
    jaj de jó ötlet ez a játék :)
    az ecsetnek meg nagyon örülnék mert nem lehet sehol sem kapni..

    VálaszTörlés
  5. szia!
    köszönjük a nyereményjátékot :)
    Ez így tényleg korrekt.
    Nekem is az ecsetre fáj a fogam *.* :D

    VálaszTörlés
  6. Ez tényleg egy nagyon kedves ötlet. :)
    Selyemcukorrózsaszííííín :D
    Ha most nem sorsolsz ki azt égi jelként értékelem és megveszem a körömlakkot az első utamba első Rossmannban :DD

    VálaszTörlés
  7. Ez tetszik. :D Meg a fejléc is.

    VálaszTörlés
  8. KI az aki nem kíván részt venni bármilyen játékban is??? :D

    VálaszTörlés
  9. Jujj de jó, köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés