2011. május 11., szerda

Mutassuk meg az igazi arcunk!

A lealapozott, korrektorozott arcomat már láttátok szerintem eleget, bár én ugye sosem szoktam túlságosan lealapozni az arcom, de gondoltam, nézzük meg a különbséget!

Magamból indulok ki... Engem nagyon el tud keseríteni néha, amikor nézem mások csodaszép arcát, aztán tükör... És pfujjj!:D Az emberek pedig valahogy szeretik úgymond a másik tökéletlenségét látni, ezáltal sokkal közelebb érezzük őket magunkhoz, sokkal szimpatikusabbá válnak számunkra. Ezért most én arra biztatom minden bloggertársam, hogy hagyjuk egy post erejéig a cicomát,
mutassuk meg az igazi arcunkat mindenféle kence nélkül!:)


Hát van különbség... Még szebb lenne, ha a jobb képen még ezt azt megcsináltam volna magamon, de csak alapozót, korrektort, púdert használtam csak.

Hajrá lányok, tartsatok velem!

8 megjegyzés :

  1. énisénis:$
    Gyönyörű arcod van , kencék nélkül is:)

    VálaszTörlés
  2. rólam már van fent több sminketlen kép is:)

    VálaszTörlés
  3. Akkor erre gondoltál, szuper!!:) Én ezentúl minden alapozótesztet így fogok feltenni.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó gondolat! :) És szerintem nagyon szép arcod van alapozó nélkül is!!!

    VálaszTörlés
  5. szuper, így is szép vag szerintem. Hétvégén megcsinálom én is.

    VálaszTörlés