2011. május 29., vasárnap

Natúr smink

Csak egy gyors, természetes sminket szerettem volna. Szemceruzát nem is használtam, hogy jobban bírja a szemem a kontaktlencsét, meg a szemöldököm sem csináltam most meg.




Tudom.. Megint milyen fejet vágok... Mint aki citromba harapott.:P

Így készítettem a szemem:
Nagyon nem bonyolítottam. A mozgó szemhéjra felvittem egy a bőrömnél valamivel világosabb színt, a mélyítővonalban és az alsó szempillasor alatt pedig egy sötétebb barnát. A szemöldökcsontomra és a belső szemzugba került egy fényes fehér szemfesték, aminek inkább tényleg csak szép fénye van, kicsit látszik csak a fehérsége. Utána pedig a hypno gloss szempillaspirált használtam, amit akkor szoktam, ha nem akarok extra pillákat, csak szeretném ha látszódna a valódi hosszúságuk.

Arc:
- Max Factor XPerience alapozó (fair sugar cane 55)
- Essence stay allday korrektor (02 soft beige)
- S-he púder (silky beige)
- NYX pirosító (03 angel)

Szem:
- NYX bázis
- Coastal Scents 88 Original (bőrszínemnél világosabb szín és egy sötétebb barna)
- NYC szemhéjpúder (917 I love NY)
- Essence hypno gloss szempillaspirál

Száj:
- NYX szájfény (04 golden red)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése