2011. május 10., kedd

Nyertesek!

Hát egy élmény volt végigrágni a hozzászólásokat, és összeírni, hogy kik szóltak már hozzá postokhoz, de megszületett az eredmény és még tanultam is a holnapi két dogámra!:D

Nem csigázlak Titeket tovább!


Fannalin
------------------------------------------------------------------


Babus
------------------------------------------------------------------


Edit

Gratulálok, lányok!:)

A nyertesek legyenek kedvesek vagy kommentet hagyni itt az e-mailcímükkel, vagy írjanak nekem a varga88zsofia@gmail.com címre. Csütörtök este 20:00-ig van időtök jelentkezni nálam! Utána újrasorsolok.

Akik most nem jártak szerencsével, ne keseredjenek el, lesznek még játékok a későbbiekben. Valószínűleg olyan is, amire tudtok jelentkezni, bár ezt még meglátom..:) 

4 megjegyzés :

  1. jaj, de boldog vagyok! köszönöm!!! pont most értem haza és ezzel várt a böngésző:) ez a sors, mert ma füstös szemet készítettem:))nagyon szerettem volna ilyen ecsetet, de nálunk már nem lehet kapni:)))

    VálaszTörlés
  2. Ez én lennék? De jó :) Mármint az Edit :) Ugye, én vagyok? Macskás avatarom van :) Ha én vagyok, akkor az e-mail címem: feredith(kukac)gmail(pont)com

    VálaszTörlés
  3. Ha az a fekete alapon kék cica avatar, akkor úgy tűnik te vagy az!:)

    VálaszTörlés