2011. május 17., kedd

OPI lakkok

Ma kaptam megnézegetni három OPI lakkot. Gondoltam, ha már én megnézegetem, nektek is megmutatom.:)


- Not like the movies
- Pink flamenco
- Nic's sticks by OPI (Where's my chocolate?)

Nagyon jók ezek a fantázianevek.:D


Erről az árnyalatról csináltam külön közeli képet, de nem adja vissza az igazi színét. Alapjáraton szürkés, de lilás zöldesen fénylik, és tele van ezüst csillámokkal. Az ilyenektől el tudok ájulni.:D Csodaszép tényleg, aki teheti, nézze meg élőben. Habár a körmömön már egyáltalán nem ilyen látványos sajnos. A száradási idővel most is úgy vagyok, mint amikor legutóbb OPI lakkról írtam. Gyorsabbra számítottam.

Az üveg a megszokott 15ml-es mennyiség, ami rengeteg szerintem. Korábban nem írtam az ecsetről, de én nagyon szeretem ezeket a lapos ecseteket lakkoknál. Az Essence colour&go-inál is ilyenek, de ez OPI-é valamivel szélesebb, kényelmesen, gyorsan lehet vele szép eredményt elérni.



Ilyenek egy és két rétegben felkenve. A bal oldalinál jó vastagon vittem fel, neki még egy harmadik réteg is kell azért, a rózsaszín viszont egy után is nagyon jól fed. Amit pedig a kép megint nem ad vissza igazán, hogy ez egy kifejezetten rikító, szinte már neonrózsaszín. Látványos, nekem tetszik.




Na ez az, amit én még sosem láttam.:D Nagyon ötletes. Gyakorlatilag olyasmi, mint egy ecsetben végződő filctoll. Felül meg kell nyomni a "gombot", ettől pedig megtöltődik az ecset lakkal. A szálak elég durvák és vastagok, nem olyan könnyű velük szépen felvinni a festéket, de nem lehetetlen. Nekem így sikerült, ahogy a képen látjátok. Végül is meglehet szokni, és nagyon praktikus ez a kiszerelés.


Egy rétegnél maradnak világosabb részek, kell belőle második is. Így kapja meg ezt a csokoládé szerű színt. A fantázianeve Where's my chocolate?, és felkenve tényleg elég csokiszínű, de egyébként inkább bordó.

6 megjegyzés :

  1. az essencenek is van ilyen filces? körömlakkja...:) de hogy hogy csak megnézegetni?:)

    VálaszTörlés
  2. nincs, a fenti 2 széles ecsetére vonatkozik csak, hogy az essence-nél a colour&go lakkoknál van ilyen lapos és széles.

    hát megnézegetni..:D írni róla stb.

    VálaszTörlés
  3. aza rózsazsín nagyon tetszik nekem:)

    VálaszTörlés
  4. Jaj még mindig meg dobogtatja az opi a szívemet :) Azt hittem, hogy olyan rózsaszínt kaptál mint én, de a neve más, az enyém strawberry colada, majd teszek róla én is tesztet :)

    VálaszTörlés
  5. Nic's sticks by OP fantasztikus! Ilyet én is beszerzek magamnak! Eszméletlen jó!
    2sofix facebook-ot hogyan teszed ki oldalsávodba? Leírnád nekem(mancsopancso@freemail.hu) megköszönném!

    VálaszTörlés
  6. én csak opi lakkot vagyok hajlandó venni már 1 ideje mert a többit 5 óra alatt ledobja körmöm..:S szóval nálam az opi abszolút fav<3

    VálaszTörlés