2011. május 3., kedd

Pin-up körmök

Mostanában láttam jó pár blogos lánynál pöttyös körmöket, és meghoztátok hozzá a kedvem.:) Valamit akartam már erre a rózsaszín lakkra tenni, mert picit meguntam. Pénteken kentem fel, szóval elég jól bírja. Talán két körmöm végén pattogott le, de azt is csak nagyon minimálisan, pedig most magamhoz képest picivel hosszabbak a körmeim.. Pont elég nagyok ahhoz, hogy ledobják magukról a lakkot, de nem teszik, tök jó!:)


Először csak a gyűrűs ujjra akartam virágmintát tenni az Essence körömnyomda készletével, de végül a többit bepöttyöztem. Engem ez a színkombináció a pöttyökkel nagyon a pin-up ruhákra emlékeztet, ezért is lett ez a post címe.

Remélem Nektek is tetszik!:)

ÉS!
Sziasztok új Követők!!!

4 megjegyzés :

  1. ÚÚúúú.. nagyon csini lett..
    És am. milyen az a nyomda, jó minőségű? És mennyibe került? Mit tartalmaz??

    VálaszTörlés
  2. Viki! szerintem jó minőségű. maga a készlet tartalmaz egy lemezt, egy lehúzót, amivel a felesleges festéket lehet eltávolítani a lemezről, és maga a gumis nyomó.

    http://2.bp.blogspot.com/_eiHodnlZSfs/TJdMcMY0cwI/AAAAAAAABYM/EqAKQk73Y2A/s400/ess_NailArtStampy__01_all_13.png

    így néz ki.

    meg én vettem hozzá még régebben 2 lemezt is. most elvileg lehet kapni újakat új mintákkal, de még sajnos nem láttam egy rossmanban sem.

    emlékeim szerint 1000Ft körül van ez a kis doboz, a lemezek meg talán 4-600Ft, de ebben még kevésbé vagyok biztos, de valahogy ekörül lehet.

    VálaszTörlés
  3. 499 egy lemez :) pont a múlt héten vettem egyet, és ugyanolyan jól szuperál, mint a konados :)

    VálaszTörlés