2011. május 30., hétfő

Sárga - pink smink

Ma estefelé kedvem támadt kicsit sminkelni. Ezt a körmeim ihlették, ugyanis a lábujjamon most pink, a kezemen pedig sárga lakk van.:)




Így készült a szemem:
Lealapoztam először is egy bőr színű bázissal. Utána elmaszatoltam a mozgó szemhéjamon és a belső szemzugban fehér szemceruzát, hogy ütősebb legyen a sárga szín, bár ez teljesen nem sikerült. Egy lapos ecsettel felütögettem a sárga szemfestéket, majd az alsó szempillasor alá felvittem a pinket. A széleket egy pufi ecsettel elsimítottam, hogy ne legyenek túl élesek a szélek. A vízvonalam fekete szemceruzával kihúztam, majd szempillaspirál és kész is!

Arc:
- Max Factor XPerience alapozó (fair sugar cane 55)
- Essence stay allday korrektor (02 soft beige)
- S-he púder (silky beige)
- NYX pirosító (05 pinky)
- Essence shimmer powder (01 prettylicious)
- Essence szemöldökformázó készlet

Szem:
- NYX bázis
- Coastal Scents 88 Original
- Essence cute as hell szemfesték (01 naughty but nice)
- Miss Sporty szemceruza
- Essence multi acition smokey eyes szempillaspirál

Száj:
- Alverde rúzs (115 rose dream)

Holnap vagy utána egy csupabronz smink jön!

1 megjegyzés :