2011. május 28., szombat

Sigma F80

Tegnap végre megérkezett, már nagyon vártam ezt az ecsetet. Több blogon is olvastam róla nagyon jó véleményeket, úgyhogy kíváncsi voltam rá én is.:)



Azt hittem borítékban küldik, meglepődtem a dobozon. Nagyon jól becsomagolták, úgyhogy szépen épségben megérkezett. Múlt hétfőn kaptam róla levelet, hogy csomagolták és küldik. Egész héten tűkön ültem, mert legutóbb valamivel korábban ideért. De tegnap megérkezett!:)



Első benyomásom az volt róla, hogy iszonyú puha. Mintha egy nagyon selymes cicát vagy hörcsögöt simogatnék.:D Nagyon tömött, ez látszik is rajta. Kényelmes a használata, jól kézre áll nekem. Nem tudtam megállni, hogy ne próbáljam ki azonnal, úgyhogy még gyorsan a kicsomagolás után csináltam róla nektek képeket, hogy aztán ne amiatt ne tudjak róla írni, mert még szárad. Iszonyú jó!!! Alapozót vittem fel vele először. Eszméletlen jó. Szuperül el lehet vele oszlatni az arcon az alapozót csíkmentesen, egyenletes rétegben. Én az arcomra szoktam tenni egyből az alapozót, és ecsettel oszlatom el. Ez erre tökéletes. Rossz kislány voltam aztán... Mert a pirosítóhoz is ki akartam próbálni, és nem bírtam megállni, hogy ne tegyem.:D Ahhoz is szuper. Valamivel több festéket tudtam vele felvinni, mint sima pirosító ecsettel. Az én arcomhoz tökéletes a mérete. Se nem túl nagy, se nem túl kicsi. Örülök, hogy bekerült a programba ez az ecset. Nem biztos, hogy magamtól megrendeltem volna.

Egy kis szemet gyönyörködtető apróság! A felirat az ecseten a fénytől szivárványszínben játszik. Imádom az ilyen kis apróságokat!:)


És végül egy kép a H&M-es ecsettel, viszonyításképp, hogy mekkora, mert én azt hittem, valamivel nagyobb.

Azt hiszem, valamikor írok az ecseteimről is. Karácsonykor lett meg a Sigma Complete Kit, de azon kívül is van néhány jó és rossz ecsetem.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése