2011. május 2., hétfő

Tag 20 (remélem, lesz akit érdekel:))

Nikinél láttam most ezt a kérdéssort. Eddig még sosem válaszoltam meg ilyeneket. Remélem lesztek páran, akik számára érdekes lehet.

Milyen zenét hallgatsz most?


Mit ettél utoljára?
Medvesajtos zsemlét, jah meg sütit is. nyamnyam:D

Ha kréta lennél milyen szín lennél?
fehér

Mit nézel meg először egy ellenkező / azonos nemű emberen?
összkép, arc, fog, kéz

Kedvenc üdítő?
always Coca Cola

Kedvenc alkoholos ital?
Szívem szerint azt mondanám, hogy olyan nincs. Talán a kivifröccs még. Lényeg, hogy ne érezzem az alkohol ízét.

Kedvenc hónap?
április

Kedvenc étel?
palacsintaaa, pizza stb.

Az utolsó film, amit láttál?
Smart people, legalábbis azt hiszem.

Kedvenc napom az évben?
Talán a szülinap.. Bár nem szokott olyan lenni, mint szeretném. Idén és tavaly volt jó.

El mersz hívni valakit randira?
Merni merek, más kérdés, hogy nem akarok.

Tél vagy nyár?
Ha muszáj a kettőből választani, inkább tél, de a tavasz és az ősz a kedvencem.

Van tetoválásod?
Nincs.

Voltál már szerelmes?
Igen.

Szerettél-e már valakit úgy, hogy sírtál érte?
Nem is egyszer... Sírok én mindenki miatt, nem kell hozzá szeretnem.:D

Cipő méreted?
38, de mostanában 37 is előfordult párszor.

Kedvenc számod?
22 (ezért a 2sofix)

Beszélgetés téma, amit utálsz?
Politika. Szerintem ezt leszámítva bármi jöhet.

Rossz tulajdonságaid?
Túlérzékenység, könnyen elkeseredek, és képes vagyok kis dolgokon sokat bánkódni. Nem vagyok elég kitartó, hamar felkapom a vizet. Túl sokat várok el másoktól talán.

Hogy látod magad a jövőben?
Még nem tudom. Volt több elképzelésem is, de nem tudom, melyik valósul majd meg.

Ha van kedvetek, írjátok meg Ti is a válaszokat:)

1 megjegyzés :