2011. május 31., kedd

TAG (hogy többet tudjunk egymásról:))

Ezt először ITT olvastam, aztán láttam, hogy Suzy lefordította és kitöltötte, gondoltam én is megcsinálom, hátha kíváncsiak vagytok ilyesmikre, és valamivel közelebb kerülök hozzátok.:)
Név: Varga Zsófia, Zsófi
Piercingek: Orromban egy pötty, nyelvemben, és ha számít a fül is, balban 2, jobban 3 lyuk.
Tetoválások: Nincs, nem is igazán tervezem.
Magasság: 168cm
Cipőméret: 37-38
Hajszín: sötétbarna
Szeplők: Vannak, vannak, szeretem is őket az arcomon, vállamon kevésbé.. Suzy viheti őket onnan!:D
Mottó: Happiness is not a fish that you can catch. de akad még...:D
Szerelem: :)
Szeretnél valahol máshol élni? Igen.
Úgy gondolod, attraktív vagy? Nem!:D Hiába a blog.. Ha tehetném, mást sminkelnék és tennék róla fel képet..
Milyen sampont használsz? Fructis
Mitől félsz? Rovarok, bogarak.. Biztos van még vmi, de nem jut eszembe.
Szereted a hullámvasutat? Szeretem.


Az utolsó...
Film, amit láttál? Az időutazó felesége
Film, amit megvettél? :D:D
Szám, amit hallottál? A rohadt Mizu a vonaton... Egész nap ez megy a fejemben...
Szám, amit letöltöttél? The Jezabels - Dark Storm
Személy, akit felhívtál? apuci
Személy, aki felhívott? apuci
Tv műsor, amit láttál? Showder klub
Személy, akire gondoltál? :)


Kedvenc...
Legyen: Palacsinta!:D:D Ha már máshol nincs helye. Az nagy kedvenc!
Dolog: Most a vihar jut eszembe.
Sport: :D hm... görkori, tollas, röpi
Ruhák: Farmer, CIPŐ
Film: rengeteg van
Autó: Mini Cooper:D, VW Passat CC
Sorozat: Van néhány.. Dexter (gyilkolós fajta:D), Simpsons stb.

Előfordult már...
Hogy sírtál egy fiú miatt? Persze...
Hogy sírtál egy lány miatt? Az is.
Hazudtál? Sajna előfordult, de gyűlölöm a hazugságot.
Verekedtél? Igen:D
Letartóztattak? Dehogyis!
Találkoztál valakivel IRL az inetrnetről? Jópár emberrel már.


Hányszor...
Voltál szerelmes? Visszagondolva, úgy igazán nem sokszor.
Tört össze a szíved? Többször, mint kellett volna.
Törted össze más szívét? Nem tudom, remélem nem sokszor.
Szerepelt a neved újságban? Nem tudom, 1-2szer kellett már neki.:D


Az utolsó...
Könyv, amit olvastál? Nem olvastam végig, de Java könyv szerintem.
Személy, akitől e-mailt kaptál? Diákmunka közvetítő...:D
Személy, akitől levelet kaptál? Sigma.. De jó is volt.:D
Személy, akitől jövedelmet kaptál? A gazdaságis ember a munkahelyemen.
Alkalom, amikor együtt vacsoráztál a családoddal? Múlt szombat, esküvőn.
Dolog, amit vettél? Kontaktlencse folyadék.

1 megjegyzés :

  1. Köszi, onnan nem kell! :P Így is az idővel egyre több kis barna anyagjegy jön ki a vállamon és a karomon :((

    VálaszTörlés