2011. május 25., szerda

TCW rúzs

Ezt a rúzst már rég meg szerettem volna mutatni, de valamiért elmaradtam vele. Írtam már korábban a The Color Workshop termékekről, amik hol jónak (kis paletta), hol kevésbé elfogadhatónak bizonyultak (doboz). Ez a rúzs egy kisebb készletben volt, egy 3 ágyas szemhéjpúderrel és egy hasonló színű körömlakkal együtt. Később róluk is írok.




Hát nem vagyok valami elégedett.:D Nagyon kemény ez a rúzs, a bőr melegére sem puhul meg. Mintha egy zsírkrétával rajzolgatnék. Pedig egyébként szép lehetne, legalábbis maga a rúzs színe szép. Egyenletesen nehéz felkenni, úgy is kicsit zsírkréta szerű hatása van. Plusz ahogy a képen is látszik, vannak áttetszőbb részek, és van, ahol  kis szemcsékben megmarad. A kopás is elég feltűnő, az ajkak belső részéről elég hamar eltűnik, míg a szánk szélén még megvan.:S

A csomagolás kicsit gagyi, de láttam már rosszabbat is végül is. A kupak jól záródik, a rúzst viszont nem lehet teljesen visszatekerni, ami balesetekhez vezethet. Habár közel sem lóg ki olyan veszélyesen, mint a NYC rúzsoknál.

Érdekes egyébként, hogy itt is azt kell tapasztalnom, hogy ez a rúzs rossz, viszont a kis palettához lévő ehhez képest teljesen jó, akárcsak a szemfestékeknél. Nagyon zsákbamacska az egész TCW így, hogy vannak szuper és borzasztó termékek is.

És így fest végül a számon. Darabosan..:S


Összességében pont ezt a darabot nem ajánlanám, de mivel a kis palettámhoz tartozó lila elég jó, egy próbát megér kísérletképpen.

1 megjegyzés :

  1. : ( pedig nekem nagyon tetszik a színe: ) az arcodról látott képek alapján jól is állna neked egy ilyen árnyalat, de ezek szerint nem a tcw lesz az igazi: )

    teenyweenyobsessions.blogspot.com

    VálaszTörlés