2011. június 29., szerda

10 napos képmutogatás - 4. nap - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban

Na, én nem tudok választani, ezért úgy döntöttem a kedvenc színű tárgyam helyett inkább megmutatom nektek az egész szobám. Vagyis minden nem látszik igazából, de úgy nagyjából láthatjátok, milyen. Én imádom a szobám, imádom a cuccaim, és nagyon nehéz lenne egy olyan tárgyat is, nem hogy még színt kiválasztanom, amit különösen szeretek.






Tudom... Elég zsúfoltnak tűnik.:D Nem tehetek róla, imádom az apróságokat és egyszerűen képtelen vagyok bármitől is megválni. A padláson még egy rakás cucc van, és ha rajtam múlna, még több lenne a szobában.:D Pont néhány kedvenc dolog nem látszik rendesen, pl. a baldachin, meg a cipős dobozok cipőkkel töltve a szekrény tetején (bár azokat már úgyis láttátok). Fúh, imádom a szobám.:D

13 megjegyzés :

  1. dejóó milyen gitárjaid vannak? :D Énis akarok már egy elektromosat.. :D Mióta játszol, hogymegy? :D

    VálaszTörlés
  2. És a Marshall erősítőd hogy funkcionál? :D Érdemes olyat venni, hol és mennyiért vetted? :D

    VálaszTörlés
  3. Amúgy nagyon tetszik a szobát, nagyon klassz, nekem nagyon nagyon tetszik!! :) (Bocsi, hogy 3 kommentárban mondtam el a mondanivalóm.. :D )

    VálaszTörlés
  4. tök jó a szobád :) nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. köszönöm:)

    az akusztikus egy richwood westerngitár, az elektromos ibanez gsa60 jb. 15 évesen kezdtem tanulni, de fősuli közben nem tudtam már órákra járni, aztán kb 21 éves koromtól egyre kevesebbet játszottam, mostanában meg már csak ritkán veszem elő sajnos, de még egész jól sikerül felidézni mindent.:) marshall erősítő nagyon részemről egy álom:D győrben a zenebutikban vettük még, vagyis karácsonyi ajándék volt, akkoriban emlékeim szerint talán 32.000 volt. szerintem érdemes olyat venni, én nagyon szeretem. remélem mindenre válaszoltam:D

    VálaszTörlés
  6. Tök jó a szobád!Azt a komódot,amin a fekete tárolók vannak,azt hol vetted?én is szeretnék venni egy komódot,és valami ilyesmire gondoltam.És a fekete tárolókat?:)

    VálaszTörlés
  7. a komódot és a tárolókat is a kikában vettem:)

    VálaszTörlés
  8. Köszi!Remélem kapok én is valami hasonlót,ami tetszik is.
    Azt a Kik-es tárolókat nem tudod hogy lehet-e még kapni?mert több blogon is olvastam,hogy már nem!

    VálaszTörlés
  9. én is azt olvastam, hogy már nem lehet kapni.:S de szerintem ezek a kartonból összehajtogatósok is nagyon jók, sőt én azokat sokkal jobban szeretem.

    VálaszTörlés