2011. június 9., csütörtök

Blog Sale - pár szó ezzel kapcsolatban

Tegnap olvastam Katie postját erről az ötletről. Már gondolkodtam rajta én is, mert rengeteget bosszankodok olyan termékek miatt, amiket megvettem, de valamiért sosem használom őket, max kipróbáltam, mert nem tetszik, vagy van más, amit jobban szeretek stb. És ilyenkor érzem azt, hogy bezzeg annak az árából mennyi minden mást vehetnék...

Szóval a Blog Sale post-on felbuzdulva szerintem hamarosan összeszedem minden olyan termékemet, amit biztos, hogy ezután sem fogok használni, jó állapotban vannak, és alig nyúltam hozzájuk. És amiről írtak Katienél is, legalább nem olyan embertől származnak az adott dolgok, akiről semmit sem tudtok.

Viszont szerintem nem ide, hanem a blog facebook oldalra fogom feltenni a cuccokat, egy külön fotóalbumba, rövid leírással, tehát akit érdekelne a dolog, látogassa meg a facebookot isÍ! Ha már lesz feltéve valami, szólni fogok!

Remélem jó ötletlen tartjátok és lesz igény a termékekre!

2 megjegyzés :

  1. Én is hasonló cipőben járok, már le is fotóztam az áldozati bárányokat. Várom már a blogsale-eteket.

    VálaszTörlés