2011. június 12., vasárnap

Blog Sale

Mivel kértétek, ide is felteszem őket. Szép hosszú post...:D

Érdeklődni: varga88zsofia@gmail.com

Essence colour & go - sötétkék csillámos szemcsékkel
Ár: 200Ft + postaköltség

Carlo di Roma lakk
Ár: 300Ft + postaköltség

Miss Sporty - nagyon hasonlít az Essence out of my mind lakkjára
Ár: 200Ft + postaköltség

Essence Denim Wanted - 04 forever mine
Ár: 400Ft + postaköltség

Essence colour & go - babarózsaszín
Ár: 200Ft + postaköltség

Essence crystal eyeliner - 07 get ready
Ár: 300Ft + postaköltség
Essence mosaic púder - 02 adorable
Ár: 600Ft + postaköltség
(valahogy nem fogott meg)

Essence szemhéjfesték - 06 metropolitan
Ár: 400Ft + postaköltség
(gyakorlatilag sosem értem hozzá:D)

Alverde bázis
Ár: 700Ft + postaköltség
(jobb alsó képen úgy fényképeztem,
hogy lássátok mennyire tele van,
kb 2-szer használtam,
mert meglett a NYX bázisom
és azóta csak azt szoktam)

Miss Sporty szemhéjpúderek
104 angel és 110 sense
Ár: 250Ft/darab + postaköltség
(sosem használtam,
postot írtam csak róluk)

Alverde szemhéjpúder
Ár: 500Ft + postaköltség

Essence Cute as Hell - 01 naughty but nice
Ár: 300Ft + postaköltség
(nemrég használtam egyszer
a rózsaszín sárga sminknél)

Miss Sporty - 010 party girl
Ár: 300Ft + postaköltség
(ezt is a postolás kivételével talán egyszer használtam,
mert véletlenül ugyanilyen színt vettem később)

Carlo di Roma
Ár: 400Ft + postaköltség

7 megjegyzés :

  1. húúha.. ez jó sok minden.. :)
    Az a farmeros Essence lakk valami gyönyörűű :)
    Am. az a essence tus milyen? Tartós, könnyű vele dolgozni??
    Nagyon szép az a miss sporty szemfestékek amiket nem használtál még sosem. :)

    VálaszTörlés
  2. jajám, sok felesleges vásárlásom volt már...:D essence tusról nem tudok nyilatkozni, sosem használtam:D

    VálaszTörlés
  3. Mennyi a postaköltség?.:) Mert a 2 quattro érdekelne.:)

    VálaszTörlés
  4. szerintem olyan 50-100Ft között lehet

    VálaszTörlés
  5. szia.
    Itt kell stipi stopizni? :D
    Essence quattro - 05 aqua flash és az Essence Cute as Hell - 01 naughty but nice nagyon tetszik. (stip-stop)
    Ha szeretném akkor hogy tudnáám megvásárolni?

    VálaszTörlés
  6. szia! hát inkább e-mailt írjatok, úgy jobban számon tudom tartani az érdeklődést.:D bele is írom a postba mindjárt. a quattrok miatt már írtak, csak nem tudom, mennyire komoly az érdeklődés. a cute as hell miatt viszont még nem írt senki.:) szerintem utalás, vagy úgy adom fel, hogy a címzett fizet, csak meg kell érdeklődnöm a postán h ez h működik. esetleg nem tudja valaki?:D

    VálaszTörlés
  7. a posta weboldalán van díj kalkulátor. ott megtudod nézni hogy ajánlott levélként ( ez lehet buborékos boriték is ) , súly ügyileg mennyibe kerül :)

    VálaszTörlés