2011. június 17., péntek

BolondZsófi - Sellő

Nem dumálok, bőven elég, ha itt vannak a képek.:) Az eredménnyel most sem vagyok elégedett, mint általában... És már most látom, mit csináltam volna másképp, szóval esélyes, hogy ennek is lesz valamikor továbbfejlesztett folytatása több giccsel.:D Így elsőre ez sikerült, remélem azért tetszik Nektek!:)





Most jó hasznát vettem a két végű Essence szemceruzáimnak.:) Szájfénynek az új, csodaszép holografikus szájfényt használtam. Parókának valamiért a szőkét tartottam a legjobbnak.

4 megjegyzés :

  1. Jó lett a "pikkelyfestésed". Nekem is az ugrott be elsőre, hogy hol vannak a flitterek meg glitterek?! :) De nem tudom, a sellők hordanak-e ilyet... ;)

    VálaszTörlés
  2. tényleg sellőőőős *.* tök jó lett:)

    VálaszTörlés
  3. Huhú! Bolondzsófi visszatért! :D

    VálaszTörlés