2011. június 1., szerda

Bronz smink

Tegnap előtt csináltam, ahogy írtam is az aznapi postban. Tádám!:)




Tussal...




Arc:
- Max Factor XPerience alapozó (fair sugar cane 55)
- Essence stay allday korrektor (02 soft beige)
- S-he púder (silky beige)
- Essence bronzing (01 bronzing queen)
- Essence shimmer powder (01 prettylicious)
- Essence szemöldökformázó

Szem:
- NYX bázis
- Coastal Scents 88 Metal Mania
/bronzos szín a mozgó szemhéjra + fényes fehér a belső szemzugba és a szemöldökcsontra/
- Coastal Scents 88 Original
/barna a mélyítővonalba és az alsó szempillasor tövébe/
- Miss Sporty szemceruza (001 fekete)
- Essence multi action smokey eyes szempillaspirál
- TCW tus
- Essence eyeliner pen

Száj:
- L.A. Colors moisturizing lipgloss (Antique Gold)

9 megjegyzés :

  1. natúr ajkakkal istenien áll :P am. nem tudom miért de annyira kleopátrás vagy nekem *.* :)

    VálaszTörlés
  2. húú, nekem arany szájjal és nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Istenem, de gyönyörű a kék szemedhez! *.*

    VálaszTörlés
  4. Még egy kis mosoly és tökéletes :)

    VálaszTörlés
  5. ez a száj brutális! :D:D

    viszont.. mi lenne, ha csinálnál nekünk mosolygós képeket? :D csak úgy, akármilyet... :D

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű lett! :) és nagyon jól áll*.*

    VálaszTörlés
  7. köszönöm. varázsolok a fejemre vmi mosolyszerűt:D bocsi!:D

    VálaszTörlés
  8. Natúr szájjal nekem is kicsit jobban tetszik. És tényleg mosolyogj.:) A smink nagyon szép!!

    VálaszTörlés