2011. június 5., vasárnap

Ecseteim

Először is azzal kezdeném, hogy elnézéseteket kérem a ritkuló postok miatt. Mióta vége a sulinak, aktívan elkezdtem dolgozni. Aki olvastam a Rólam részt, az tudja, hogy operatőrként dolgozok a győri Revita TV-nél, és hát ez nem éppen olyan munka, ami meghatározott időkereten belül zajlik, szóval én sem tudom, melyik nap, mikor érek haza. Na de mindegy! Igyekszem rendszeresen postolni!:)

Már terveztem egy ideje, hogy írok az ecseteimről. Habár a Sigmáimon kívül nagyon érdemlegeset nem tudok nektek mutatni. Elmondom nekem mi vált be, mit honnan szereztem és mit mire használok. Remélem hasznosnak fogjátok találni ezt a postot! Lássunk is neki!

Az összes ecsetem.



A Sigma ecsetek egy külön misét megérnének, de szerintem eleget olvashattatok más blogokon erről a készletről. A bal három nem része, az egyik kis E25-ös ecset a készlethez járt ajándékba, a másikat és az F80-as kabukit pedig a Sigma Affiliate program keretén belül kaptam, ami persze nem befolyásol a véleményemben, főleg mert a Complete Kit már az Affiliate program előtt megvolt.:) Az F80-asról a napokban írtam külön bejegyzést ITT, mivel nemrég érkezett meg. Röviden annyit, árukhoz képest nagyon jó minőségű ecseteket kapunk, és ezzel a készlettel már bármit meg lehet valósítani, amit csak szeretnénk. Nagyon jó minőségűek, könnyű velük dolgozni, kényelmesen kézre állnak, néhány mosásnál hullatott szál kivételével a szőrül sem hullik. Én karácsonykor rendeltem, azóta sem bántam meg, a tavalyi év legjobb vételének tartom.:D Nem tudom, hogy élhettem eddig nélküle...:D Jobban utánajárhattok az ecseteknek a Sigma honlapján.

És ahogy én használom őket...

Arc

- Artdeco kabuki
Púder felviteléhez használom. Nagyon szerettem volna egy ilyen pici kabuki ecsetet, sokat nézegettem is mielőtt megvettem ezt. Nagyon jó, örülök, hogy mellette döntöttem. A szőre egyáltalán nem hullik, nagyon finom puha, tökéletes púderecset.

- Sigma Large Powder - F30
Szintén púderhez, de inkább a kabukit szoktam használni.

- Sigma Duo Fibre - F50
- Sigma Flat Top Synthetic Kabuki - F80
- Sigma Foundation F60
Ezt a három ecsetet alapozó felvitelére használom első sorban. Az új F80 pirosítóhoz is tökéletes. Mindegyikkel egyenletesen tudjuk felvinni az alapozónkat. Az F60-at kisebb területekre szeretem alkalmazni, amikor pl. csak az állam és a homlokom szeretném "elfedni". A Duo Fibre ecsettel szerintem valamivel természetesebben lehet eloszlatni az alapozót, ezért egész archoz szoktam használni, de a legszebb eredményt én az F80-nal értem el eddig.

- Sigma Large Angled Contour - F40
- Essence pirosító ecset
Ezt a két ecsetet elsősorban pirosító, vagy highlighter felviteléhez veszem elő, de a Sigmával szoktam kontúrozni is az arcom.

Szem

- For Your Beauty - Rossmann
- Sigma Eye Shading - E55
Ezzel a két ecsettel a mozgó szemhéjamra szoktam felvinni a festéket első sorban, illetve csak a hegyet belemártva, az alsó szempillák tövébe. Az első ahhoz képest, hogy nagyon olcsó, szerintem nagyon jó. Alig pár szál hullott ki belőle mosás közben, és szinte ugyanolyan jól használható, mint a Sigma ecset. Utóbbi annyiból jobb, hogy jóval sűrűbb, több festéket vesz fel. Ezzel szoktam tesztekhez felvinni a kezemre a szemhéjpúdereket.

- Sigma Tapered Blending - E40
(- Sigma Blending - E25)
Nem tudom, hogy történt, de a képről lefelejtettem itt a kis E25-ösöket. A nagyobb pufi ecsettel a szemöldökcsontom alá viszem fel a festéket, plusz ezzel simítom el a smink széleit a szememnél. Az E25-öst szoktam erre is használni, de legtöbbször a mélyítő vonalban satírozni el vele a sötétebb szemhéjpúdereket. Kis mérete ellenére, kényelmes a használata.

- Sigma Pencil - E30
Ezzel szoktam festéket vinni a belső szemzugba (bár mostanában a kisujjammal csinálom), használom a külső V-re, és az alsó szempillasor alá is. Szuper ecset.

- Sigma Small Angle - E65
- H&M ecsetek
A Sigmát és a jobb oldali H&M ecsetek ferde tusecsetét értelemszerűen tusvonal húzására használom főleg, de mostanában rászoktam, hogy a H&M-eseket a szemöldököm formázásához alkalmazzam, ezzel töltöm ki a hiányos részeket porral. A pufi H&M-eseket szintén satírozni, szemöldök alá, szélek elmosására használom, a tusecsetek másik felét pedig főleg külső V-hez. Ezeket az ecseteket már több blogosnál láttam és nem is meglepő, tényleg nagyon jó az ár-érték arány. Mindenkinek ajánlom, akik megfelelő ecsetet keresnek, de nem akarnak mélyen a pénztárcájukba nyúlni.

Egyéb

- Alicia da Silva - Müller
- kamu MAC :D
- Avon
Ezeket a hülyeségeim megvalósítására használom leginkább, amikor valami olyanhoz kellenek ecsetek, amikhez egyébként nagyon sajnálnám a Sigma ecseteket használni. Szóval ezek elég gagyik.:D Kivéve az Avonos, azt azért szoktam sminkeléskor is használni, pl. a Miss Rose palettámnál, amikor szükségem volt egy keményebb szálú ecsetre, hogy feltapogassam a fényes festéket.


És így, egy bögrében vannak a leggyakrabban használt ecsetek az asztalomnál. Egy másik bögrébe teszem a mosásra várókat, bár most itt van 1-2, ami nem tiszta, de szerettem volna őket is megmutatni.

Remélem segítettem azért valamennyit ezzel a posttal és hasznosnak találjátok!

5 megjegyzés :

  1. tök érdekesen hangzik ez az operatőr dolog :P miket csinálsz pontosan? (:

    VálaszTörlés
  2. hm. egy nem várt kérdés:D pl. híradós anyagoknál én csinálok az anyaghoz vágóképeket, én veszem fel az interjút, beszélgetős műsornál veszem fel pl. az egyik embert, aki beszél. szóval kb bármi, amit tv-ben látni és kamerázzák.:D

    VálaszTörlés
  3. tiszta jó amit csinálsz! Jövőben is ezzel szeretnél foglalkozni ???

    Az ecsetek pedig nagyon jók!

    http://mindennonek.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. majd elválik, egyelőre élvezem:)

    milyen jó, nem is kellett volna az ecsetekről írnom:D

    VálaszTörlés