2011. június 29., szerda

Sleek Acid smink + step by step

Tegnap kipróbáltam először az új Sleek Palettám. Már most beleszerettem. Csooodááálaaatooos! Csak egy szemsminket csináltam, ezt mutatom most meg Nektek.:)



A szemem alatti szatyrok elbírtak volna egy kis korrektort, tudom, nézzétek el nekem kérlek, nagyon a palettára koncentráltam.:)

- Alapnak NYX bázist használtam.
- Utána felvittem a mozgó szemhéjra a rikító rózsaszínt.
- A mélyítő vonalba indulva a belső szemzugtól egészen a szemem széléig felvittem a lilás bordó, fényes színből.
- A szemem alá a fényes világoskék került, amit kihúztam egészen a lilás bordó rész alá.
- A szemöldököm alá és a belső szemzugba fehéret vittem fel.
- Fekete Miss Sporty szemveruzával kihúztam az alsó és a felső vízvonalam.
- Essence hypno gloss spirállal spiráloztam a szempilláim.

Remélem tetszik!

3 megjegyzés :