2011. június 6., hétfő

Essence better than gel nails készlet

Erről a készletről biztos sokat olvastatok már, rengeteg blogon láttam róla én is postokat, tartalmától egészen a készítés folyamatáig mindenről. Ezért sem akarok hosszú leírást készíteni róla, inkább leírom a saját tapasztalataimat. Ha viszont valakinek ez nem elég, szívesen lefényképezem, pontosan hogy néz ki a szett minden darabja, csak jelezzétek!:)



A készlet tartalma:
- Essence Studio Nails better than gel nails - nail file (2 oldalú körömreszelő)
- Essence Studio Nails better than gel nails - base sealer (alapozó lakk)
- Essence Studio Nails better than gel nails - professional french nail tips (körömvégek)
- Essence Studio Nails better than gel nails - french nail tip glue (ragasztó a körömvégekhez)
- Essence Studio Nails better than gel nails - top sealer (fedőlakk)
- Essence Studio Nails better than gel nails - french nail tip remover (körömvég eltávolító folyadék)
+ útmutató

A két nagy kedvencem az alapozó és a fedőlakk lett.

Az alapozó lakk nagyon gyorsan megszáradt, de ami még jobban meglepett, hogy a körömlakk, amit rákentem is hihetetlenül gyorsan.:O Ilyet még nem tapasztaltam. Megszoktam már, hogy pár óra finomkodás szükséges a teljes száradásig. Ez a legnagyobb pozitívum eddig a készletben. Bár valahol azt olvastam, hogy a gyorsan száradó körömlakkok nem tesznek jót a körmeinknek.. Nem tudom ez mennyire igaz.

Ezt az elfeledett Essence colour & go zöld lakkot használtam. Szégyellem magam, ezt már tavaly vettem, ergo leszedtem a matricákat, szóval nem tudok pontos színt mondani, de bízom benne, valaki, kevésbé matricafóbiás megírja nekem kommentben a fantázianevét, köszönöm!:D


Egy réteg.

Két réteg.

Fedőlakkal.
A fedőlakk felkenésével megvártam a mai napot, mert este 10-kor festettem körmöt és hiába a rövid száradási idő, biztos ami biztos, nem akartam tönkretenni a mánikűröm.:D Csodálatos fénye van, nagyon szép az eredmény vele, sokkal látványosabb lett a lakk tőle. Ha ez a szépség kitart napokig, nagyon elégedett leszek.:) Két rétegben kentem fel, ahogy az útmutató javasolta, bár kicsit félek, hogy az 5 réteg lakk könnyebben lejön, majd meglátjuk.

És ami miatt viszont elszomorodtam...

Az egyik dolog, hogy a körömvégek közül az egyik teljesen el volt hajolva, sikerült nagyjából eredeti formájára visszahajtogatnom, de nem az igazi...:S

A másik pedig a ragasztó. A képen láthatjátok, hogy a ragasztós tubus a félig sincs. Nem tudom, hogy az én csomagomban defektes e, vagy ennek így kell lennie... Csak akkor nem értem, minek ekkora tubus. Plusz az ecsete... Az egyik szál kiáll össze-vissza. Mindegy, valahogy túlélem, csak ilyeneknél érzem magam úgy, hogy basszus, miért nem a másikat vettem le a polcról? És ez elég bosszantó!:D


Mára ennyi! Sziasztok új Követőim!:)

9 megjegyzés :

  1. mennyibe kerül egy ilyen készlet?*.*

    VálaszTörlés
  2. 2790Ft volt, ha jól rémlik. vagy 80:D de szerintem 90, bár gondolom nem az a 10Ft fog számítani.:) müllerben vettem, de pl. Győrben már nem volt ilyen, Mosonmagyaróváron meg igen.

    VálaszTörlés
  3. Kreatív blogger díjat kaptam, és rád gondoltam, akinek tovább adnám. Biztosan kaptad már ezt a díjat, de mindenesetre gyere, és nézd meg, miért kaptad tőlem is :)

    http://menodolgok.blogspot.com/2011/06/egy-kreativ-blogger-vagyok.html

    VálaszTörlés
  4. Áhhh, zöld, imádom! Csak az essnce nekem nem jött be... :(
    http://zau-ditu.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Az én készletemben is csak félig van a ragasztó. Ezek szerint gyárilag ilyen:)

    VálaszTörlés
  6. A zöldes lakk nem a Lime Up akar lenni?:) (https://www.google.hu/search?hl=hu&q=essence+lime+up&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&biw=1024&bih=623&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=4RfKT9WvIJDJswaOrIixBg) Régóta vadászok egy zöldre, és elvileg most is lehet kapni az Essence oldala szerint, remélem, mert nagyon tetszik.:)
    Nekem a készletből csak a fedőlakk van meg, de azzal rettenetesen megvagyok elégedve!:)
    És jó látni végre egy győri bloggerinát!:))

    VálaszTörlés
  7. Jah most látom felettem már írták a lakk nevét, és rákerestem és valóban esélyesebb, hogy az legyen!:) Bocsi:)

    VálaszTörlés