2011. június 11., szombat

Essence BTGN french nail tip remover

Most próbáltam ki, mert sima körömlakklemosóval elég sokáig kellett dörzsölgetni a körmeim, mire lejött az 5 réteg. Az alapozó lakk, 2 réteg zöld, plusz 2 réteg fedőlakk. Tegnapra már lepattogott néhány helyen, ami miatt elég szomorú voltam, azt hittem tovább bírja majd. Meg a végek kezdtek el kopni, ami felett szemet hunytam, főleg hogy nem is vigyáztam rájuk egyáltalán.:P

Az érzelmeim viszont elég vegyesek. Mondjuk ez a lemosó a francia manikűrös körömvégek eltávolítására való elsősorban, én pedig most simán lakkot lemosni használtam csak.

Kezdem a pozitívummal. Nagyon utálom, ha nem sikerül maradéktalanul eltüntetni egy lakkot, ezzel pedig csodaszépen le lehet mosni, és ehhez csak annyit kell tennünk, hogy beledugjuk az ujjunkat, picit megforgatjuk és tádám, mintha sosem lett volna kifestve a körmünk. Szerintem ez szuuuuuupppeeeeeer! Gyors egyszerű, kényelmes, és ami nekem még nagyon tetszett: nem az az acetonos fujj de büdös volt utána a ujjaimon és a szobámban, hanem kifejezetten finom illata lett a kezemnek. Szóval ebből a szempontból is nagyon elégedett vagyok. Attól tartottam egyébként, hogy a zöld lakk miatt zöld lesz a folyadék , de egyáltalán nem fogta be, és ennek külön örülök.:)

Na de van negatívum is sajnos! Nekem nagyon kiszárította a körmeim ez a folyadék. A körmöm felső vékony rétege lejött tőle. Kézmosás után valamivel szebb lett, plusz bekentem Essence SOS nail care balm-mal, amit még régebben vettem, és használtam is korábban elég gyakran, de jelentős változást sajnos nem eredményezett. Néha azért előveszem, hogy fogyjon el. Ezen kívül más bajom nem volt vele. Tényleg nagyon szépen leszedi az összes lakkot pillanatok alatt.



Összeszedtem a Blog Sale-re pár dolgot, holnap lefényképezgetem őket szépen, és felteszem őket facebookra. Ott már kérdeztem, hogy érdekelnének-e Titeket olyan dolgok is, amiket korábban még valamennyire használtam, de mivel most már szinte mindig a 88-as palettákat veszem elő, és nincs rájuk szükségem.

4 megjegyzés :

  1. Nem akarod ide is feltölteni a blog sale-re szánt cuccaidat? Engem nagyon érdekelne.

    VálaszTörlés
  2. Először nekem is bejött ez a lemosó, de most hétvégén ez sötétzöld essences körömlakkal nem nagyon akart megbírkózni, plusz sztem az illata is borzalmas. :S A másik meg, hogy nekem túl vékonyak az ujjaim, így nagyon kell cseleznem, hogy hozzáérjen a körmöm a sörtékhez. :S

    VálaszTörlés
  3. én is örülnék ha ide is felkerülnének a blog sale-re szánt dolgok :)

    VálaszTörlés