2011. június 14., kedd

Essence meet_me@holografics.com + Fruttini Body Spray

Mint tudjátok, ennek a trendkiadásnak a megjelenéséig terveztem a shopstopomat, 100%ig nem sikerült teljesítenem, mert pl. a better than gel nails csomagot is megvettem, de azt is mindenképp szerettem volna, szóval végül is elégedett vagyok magammal.:D Na de! Véééégre sikerült beszerezni pár dolgot. A harmadik helyen találtam végre kipakolva a kollekcióból, de elég sovány választék volt.:S Lakkokat már egyáltalán nem találtam pl. A szemfestékek nagyon megtetszettek, úgyhogy mindegyiket megvettem, a szájfények között meg nem sok különbséget láttam, ezért csak a rózsaszínest hoztam el. A tusok nem nagyon érdekeltek, időm sem volt velük megbarátkozni, a testolajról pedig nem hallottam valami jókat. Jah és a Müllerben vettem egy testpermetet.:)


Fruttini Body Spray - Strawberry Starfruit


Ilyen testpermetet már terveztem egy ideje beszerezni. Nagyon finom epres illata van, bár nekem egy kicsit túl édes, valamivel fanyarabb illatot vártam, de nem zavaró magamra fújva, sőt! Elégedett vagyok vele. Nyárra tökéletes választás. Szerintem veszek majd valamilyen másik illatban is. A Lime-mal szemezgettem, de kicsit a mosószer illata jutott róla eszembe.:S

Essence meet_me@holografics.com krémes szemfestékek
- 01 gagalectric (kék)
- 02 lil@c (lila)
- 03 prism@tic white (fehér)



Természetes fénynél.

Vakuval.

Képtelen voltam olyan fényképeket csinálni, amin látszik, mennyire szépek, úgyhogy mindenkinek ajánlom, hogy nézze meg élőben, mert addig úgysem szeret bele, amíg nem látja a saját szemével.:) Nagyon finom krémes az állaguk, nem gondoltam, hogy ennyire krémes lesz. Könnyen egyenletesen el lehet oszlatni a bőrön, miután pedig megszárad kicsit, szépen a helyén marad.

01 gagalectric (kék)
Felkenve egy elég sötét liláskék színt kapunk, aminek világoskék, máshogy nézve lilás, néhol zöldes fényes van.
02 lil@c (lila)
Az üvegben és vastagabban kenve pasztell lilát látunk, csodaszép élénk lilás, kékes fénnyel, ami engem kicsit az UV lámpákra emlékeztet.
03 prism@tic white (fehér)
Már ahogy az ujjammal felveszek belőle, rózsaszínnek tűnik, fényét nézve pedig kifejezetten pink színű, kis lilás beütéssel. A fényét leszámítva ez látszik a legkevésbé felkenés után, de a többinél is kicsit vastagabban kell felvinni, hogy az üvegben látható színt megkapjuk.



Essence meet_me@holografics.com szájfény - 02 holoberry






Fúh, hát ez valami gyönyörű!!!:D Vastagon kell kenni ahhoz, hogy az üvegben látható rózsaszínt kapjuk meg, de nekem nem kell igazából az a rózsaszín látva azt, amit látok a felkenéskor. Hihetetlenül apró arany színű mikrocsillámok vannak benne. És ahogy elkezdjük a szánkra kenni a szájfényt, nagyon meglepő, hogy nem ez a rózsaszín látszik, hanem valami teljesen más, világos szín, ami ahogy oszlatjuk el, fátyolszerűen borítja be a szánkat. Gyönyörűűűű!!! Muszáj megnéznem a többit is. Káprázatosan szép! Nézzétek meg a képeket nagyban mindenképp!:)

Az applikátora hagyományos szájfényapplikátor, nekem elég volt kétszer megmártanom, hogy bőven elég szájfény kerüljön a számra. A csomagolás egyébként nem túl izgalmas szerintem. Egy az egyben olyan, mint a Twilight Eclipse kollekció szájfényeinél, csak itt az üvegcse nyakánál @ jelek vannak.

Nektek sikerült valamit megkaparintani a kollekcióból?

5 megjegyzés :

  1. nagyon klasszak mind :)
    főleg az essence krémes szemfesték. mennyibe került?

    VálaszTörlés
  2. ajjh, élőben anniyra nem hoztak lázba a holographics cuccok, de úgy írsz róluk, hogy meg kell néznem őket mégegyszer:D

    VálaszTörlés
  3. a szemfestékek 699Ft/darab, a szájfény pedig 599Ft. fúh, nekem főleg a szájfény nagyoooon tetszik.:D

    VálaszTörlés
  4. azok a testpermetek mindent visznek nálam:P
    cseresznyés a kedvenc, meg a lila ami nemtudom milyen gyümi most hirtelen, de nagyon fincsi

    VálaszTörlés
  5. megvettem miattad! a szájfényt...elsőre nem tetszett, most már tetszik LOL!!

    VálaszTörlés