2011. június 8., szerda

Fekete smink (+ step by step)

Kis ezüsttel kiegészítve. Már rég akartam csinálni egy hasonló sminket, de mindig valami más kerekedett ki belőle. A tusról írtam már az előző postban, szóval arra ki sem térek.:) Nézzük inkább mit sikerült!




Így készült a szemem:
- Felvittem vékonyan a bázist a szemhéjamra, a szemöldökcsontomra és még az alsó szempillasor alá is, hogy ütősebb legyen az ezüst.
- Nyújtott háromszög formában felvittem a matt fekete szemfestéket.
- Majd az éles széleket egy pufi ecsettel fehér szemhéjpúderrel elmostam.
- Az alsó szempillasor alá ezüst szemfestéket vittem fel a belső szemzugig.
- A szemöldökcsontomra és a szemzugba fényes fehér szemhéjpúdert használtam.
- Ezután 2-3 rétegben meghúztam az ezüst csillámos tusvonalat.
- Kihúztam a vízvonalam fekete szemceruzával.
- Spiráloztam és már kész is!:)

(Az alapozás, rúzsozás és egyebek menetét nem írom le, mert az nem túl izgi szerintem, de ha valakit mégis érdekelne, szóljon, és ezután azt is leírom!:))

Arc:
- Maybelline affinitone alapozó (03 light sandbeige)
- Essence pure skin púder (01 beige)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- NYX pirosító (03 angel)
- Essence szemöldökformázó készlet

Szem:
- NYX bázis (skin tone)
- Coastal Scents 88 Original paletta (fekete, ezüst, fehér)
- NYC szemfesték (917 I love NY)
- Miss Sporty szemceruza (fekete)
- Avon szempillaspirál

Száj:
- Manhattan creamy nude rúzs (rosewood)

3 megjegyzés :