2011. június 25., szombat

MUP rendelés - Barry M rúzs és pigment

Nem olyan nagy rendelés ez, hogy kettészedjem, de ha már külön napokon kaptam meg én is, külön bejegyzésben olvassátok Ti is.:) Plusz tegnap legalább tudtam már használni a rúzst. Nagy örömömre, már reggel 8kor csengetett a postás a kis csomagommal. Ajándékba egy Barry M pigmentet küldtek.


Ezek is nagyon jól be voltak csomagolva. Sima kis borítékban érkeztek, mindegyik pukkantós fóliába tekerve, szóval épségben ideértek. A rúzson külön fólia is volt, a pigment tégelyére pedig úgy ragasztották fel a címkét, hogy leszedése nélkül ne is lehessen lecsavarni.

Barry M - 113 Sheer Pink




A rúzs kupakja remekül záródik, a csomagolása egyszerű, de mégis valahogy szép, legalábbis nekem tetszik, a finom szóval tudnám leginkább jellemezni.:D A rúzst magát teljesen be lehet húzni, szóval nem kell tőle tartanunk, hogy a nagy sietségben beleszántunk egyet a kupakjával. Az alján fekete matricán arany betűkkel tüntették fel az árnyalat számát. Emiatt sajnos semmi nem utal rá külsőleg, hogy milyen színről van szó. Amíg ez az egy rúzsom van, nem zavar, többnél nagyon bosszantana.

A színe csodaszép, igazi rózsaszín. Neten nézegettem képeket róla, mielőtt rendeltem, azok alapján teljesen másra számítottam igazából, ettől függetlenül persze tetszik, csak hasonló NYX rúzsom van, de tegnap egymás mellé tettem a kettőt, szerencsére a NYX sokkal barackba hajlóbb rózsaszín, szóval megnyugodtam. Viszont erőteljesebb színt szerettem volna, nem olyat, aminek inkább szép fény van, na de mindegy.

Tegnap már ki is próbálnom. Nagyon pozitívakat olvastam eddig a Barry M rúzsokról, kíváncsi voltam már rá. A tartóssággal kapcsolatban most is azt kell mondanom, nem én vagyok a mérvadó, mert én állandóan összepréselgetem az ajkaim, ha tudom, hogy szájfény vagy rúzs van rajta, így pedig hamar eltűntetek mindent a számról.:D Erre tegnap az Essence fairytale lilás fényű Fairy Berry szájfényét tettem. Úgy 1-2 órával később még látszódott a rúzs fénye a számon. Ha nem is bírt ki rengeteg időt, azzal elégedett vagyok, ahogyan kopik. Ugyanis az borzasztó, mikor nagyon látványos egy rúzs kopása és a szám szélén még rendesen látszik, de belül már semmi, nagyon hülyén tud kinézni. Ennél viszont nagyon tetszik, hogy ez a rózsaszín fény megmaradt később is mindenhol.


Barry M Dazzle Dust pigmentpor (24 Old Gold), Coastal Scents Sifter tégely



Ezt kaptam kárpótlásképp a kellemetlenségekért. Barnás arany ezüst szemcsékkel. Nem pont az én színem, sőt, de nagyon kedvesek, hogy küldtek ajándékot.:) Sokat erről nem szándékozom most írni, főleg mert még ki sem bontottam, csak szerettem volna egyelőre megmutatni Nektek. A Barry M pigmentekről is csupa jót olvastam, most lesz alkalmam megbizonyosodni róla, hogy milyen valójában.

1 megjegyzés :