2011. június 24., péntek

MUP rendelés - Sleek Acid és pirosító

Tegnap megérkezett a Makeuplaza rendelésem, de ahogy facebook-on írtam, volt egy kis probléma, ugyanis a Barry M rúzst kifelejtették a csomagból. Azonnal írtam is e-mailt az ügyfélszolgálatnak, akik kis félreértés után utánajártak a problémának, és még tegnap postázták a kimaradt rúzst, plusz kárpótlásképp ajándékba küldtek egy Barry M pigmentet is Coastal Scents tégelyben.:) Szóval végül jól sült el minden.
Hétfőn küldtem el a rendelésem, aznap utaltam is a pénzt, szerdán jött egy visszaigazoló e-mail, hogy látják, és aznap fel is adták a csomagom, ami tegnap reggel már meg is érkezett.:) Aztán jött a szomorúság, hogy hiányzik a rúzs, de aztán az is megérkezett ma szerencsére. Nagyon gyorsan intézték a dolgokat az ügyfélszolgálaton, meg egyébként is. Örültem nagyon, hogy ilyen hamar ideért minden.
Nagyon jól be voltak csomagolva a termékek. Ennek nagyon örültem, féltem, hogy megsérülnek, de így szinte esélytelen lett volna.:) Mindegyik külön dobozban pukkantós fóliában, a palettán meg ilyen kis galacsinok is voltak. Nem tudom mi a neve, de látjátok a képen.:D A pirosító ezen felül még fóliában, a paletta pedig az áttetsző dobozában.



Sleek Blush (Pan Tao)


 Természetes fénynél és vakuval készült kép. 


A pirosító csomagolása nagyon tetszik, jól is záródik és minőségi érzete van, és található benne egy tükör is. A szín... Valami eszméletlen durva narancssárga.:D Nem is számítottam erre. Ettől függetlenül nagyon tetszik. A képek nem igazán adják vissza a valóságot, egészen rikító narancsot képzeljetek el. Képeken inkább barackosnak tűnik, ami engem át is vert, mert barack színt akartam, de akkor maradok az eredeti tervemnél, beszerzek végre egy NYX pirosítót Peach árnyalatban is.:D Neten is néztem teszteket, de hát ezek szerint nem túl könnyű az igazi árnyalatot megörökíteni. Még talán a vakus kép áll legközelebb a valósághoz, de annál rikítóbb. Ettől függetlenül tetszik, és nem vagyok csalódott, kellően pigmentált, csodaszép lesz. Ennek örömére tegnap a körmöm is narancsra festettem, szóval a napokban mindenképp lesz vele smink.

Sleek Acid paletta






Talán nem kell nagyon belemennem az elemzésbe, sok helyen sokat olvashattatok már erről a palettáról. Csupajóóóóót.:D Már nagyon rég szemeztem vele, és most vééégre meg is rendeltem. A csomagolása ennek is nagyon strapabírónak tűnik, jól záródik, és ebben is találunk egy szép nagy tükröt. Viszont, ha több Sleek palettám is lenne, zavarna, hogy nem látom kívülről, milyen színek vannak benne. A festékeket egyelőre csak a kezemen próbálgattam, de tejjóóóééég. Csodaszépek!!! Pigmentáltak, vibrálóak, egyszerűen csodálatosak. Elsősorban a rikító színek miatt rendeltem meg, mert hiába a Coastal Scents paletták... Azért ilyen színek nincsenek benne. Plusz annyi jót olvastam már a Sleek palettákról, muszáj volt a saját szememmel látnom.:) Valamikor még szeretnék egyet, ha adnak ki olyat, amiben szívemnek kedves színeket válogatnak össze, hogy legyen egy kicsi, jó színekből álló palettám, amit bárhova magammal vihetek és sokat kihozhatok belőle. Jah és nem beszélve arról, hogy csak 2100Ft-ba kerül, ami szerintem nagyon jó egy ilyen minőségű palettáért. Amíg nem volt a MUP-nál, azt hittem drága. Ez is egy pozitív csalódás volt.:) Szóval vele is várhatóak hamarosan sminkek.

Folytatása következik...

4 megjegyzés :