2011. június 21., kedd

Nivea Control Shine

Róla már elég sokat hallottam, és mióta Suzie-nál olvastam róla, szerettem volna kipróbálni. Viszont sokat keresgéltem, nem találtam sehol, míg pár hete! Az egyik Rossmannban össze nem futottunk.:)


Ha jól emlékszem, Suzie-nál azt olvastam, hogy az első használatnál volt igazán érezhető a hatása, később pedig gyengült. Én is ezt tapasztaltam, de lehet, hogy én várok el túl sokat ettől a gélkrémtől.


Az állaga nagyon tetszik. Finom könnyű, ahogy kenem fel az arcomra, egyre úgymond "vizesebbnek" érzem, vagy hogy mondjam. Nincs az a nehéz krémérzete, bár nem meglepő, tekintve, hogy mattító krémről van szó. Nagyon könnyen beszívódik a bőrbe, és hiába a nyár... Bekenem az arcom, és a nagy melegben nincs később olyan érzésem, hogy olvad le az arcomról, teljesen beszívódik. Pedig én rengeteg krémnél tapasztaltam ilyet még akkor is, ha extra vékony rétegben kentem csak az arcomra.

Az illata csodálatos, vagyis nekem nagyon tetszik. Kellemes, finom, friss. Kifejezetten jó felkenés után érezni.

A hatása pedig... A leírás szerint nem csak mattít, hidratál is ez a krém. Én nyugodt szívvel használtam az egész arcomon, nem csak a homlok, orr, és áll területén. A T zónában érezhető volt a mattító hatás, viszont ahogy már írtam, ugyanazt tapasztaltam, mint Suzie, az elején éreztem főként, hogy valóban működik. Az arcom egyébként valamivel puhább lett tőle, de többet nem is várok. Nyáron egyébként sem szárad ki annyira az arcom, szóval erre az évszakra tökéletes választás ez a krém.

Az ára emlékeim szerint 1499Ft volt akciósan a Rossmannban.

2 megjegyzés :

  1. Én is pont úgy voltam vele mint ti! Eleinte marha jól működött, utána már egyáltalán nem mattított. Ennek ellenére szeretem, mert tényleg jól hidratál.

    VálaszTörlés
  2. Én viszont nagyon nem szeretem! Nekem még a régi csomagolású van meg, aminek a krémje is nagyon kék...brrr...ragad tőle az arcom:(

    VálaszTörlés