2011. június 28., kedd

NYC Smooch Proof Lipstain, vagyis ajakfilc

Már nagyon rég szemeztem ezekkel az ajakfilcekkel. Most megvettem a legszimpatikusabbnak tűnő árnyalatot, de mivel nincs teszter, természetesen nem olyan lett, mint amire számítottam.:D Pedig egy "kedves" vásárló ebből az árnyalatból kibontott egy darabot, de én hülye nem néztem meg... Most már mindegy!:D

Árnyalat: 495 Endless Spice



Az mindenképp egy nagy negatívum, hogy nincs kitéve belőlük teszter, így nagyon zsákbamacska az egész vásárlás. Első szavam is a kibontás után az volt, hogy de sötét.:S Igazából nem vészes, használni fogom, mert egyébként nagyon tetszik, de ne szaladjunk ennyire előre.

A csomagolás részemről nem túl izgalmas, nevéhez hűen egy filchez hasonló. Ettől számomra nem olyan elegáns, mint mondjuk egy szép rúzs. Viszont ezt pont emiatt nyugodtabb szívvel dobnám be a táskámba. A kupakja remekül záródik, dupla rétegű, esélyt sem látok rá, hogy lejöjjön vagy kifolyjon, és összekenjen bármit is a táskánk mélyén. Ami tetszik, hogy a csomagolása hasonlít a rúzs színére, így könnyű megtalálni a keresett árnyalatot, ha többet is megveszünk belőle. Viszont - ahogy már írtam - a vásárlásnál nagyon át tud verni minket a csomagolás színe, mert nem teljesen olyan, mint amilyen a rúzs maga.

Olvastam már több tesztet a NYC és a Max Factor ajakfilcekről is, valamelyik blogon pozitívumként írták le, hogy ennél a márkánál sokkal hegyesebb a filc, így sokkal könnyebb is vele dolgozni. Ezt aláírom, habár nem próbáltam a Max Factorost, de ezzel tényleg nagyon könnyű szépen átrajzolni a szánkat. Viszont kb. harmadik használatnál nekem vesztett a "tartásából" a hegy csúcsa, már nem olyan kemény, mint mikor kibontottam. Remélem ennél puhábbá már nem fog válni a használat során. Remélem értitek, miről beszélek.:D Ha esetleg nem, szóljatok és megpróbálom képbe önteni a problémám.:D

Természetes fénynél és vakuval.

Maga a rúzs szerintem kellően pigmentált, én legalábbis ennél erősebbet nem szeretnék, azzal már elég nehéz lenne szépen megrajzolni a szánkat. Először a hegyével megrajzoltam a szám szélét, majd a számon elfektetve a filcet, kitöltöttem. El kell vele kicsit játszani, hogy egyenletes színt kapjunk, de nem egy nagy kihívás megcsinálni szerintem. Használat közben azt vettem észre, hogy ha sokáig tartom hegyével felfelé, egy idő után alig marad festék a filcben, és egy darabig fel kell fordítani, hogy folyjon bele. Talán érdemes hegyével lefelé tárolni.

Az illata valami eszméletlen jó. Csak vigyázzatok, nehogy összefirkáljátok az orrotok szaglászás közben! Elég nehéz levakarni a bőrről.:D Arra számítottam, hogy ez a szuper illat, hasonlóan szuper ízt is jelent, de csalódnom kellett, az íze nagyon rossz.:D De szerencsére a száradás után eltűnik.


Kipróbáltam először csak magában, később pedig Carmexre kenve, mivel több helyen olvastam, hogy nagyon szárítja az ajkakat, de én egyik esetben sem tapasztaltam ezt különösebben. Azért érdemes előtte valamilyen ajakbalzsammal bekenni a szánkat, szép ajkakon sokkal szebben néz ki.

Nekem az tetszik ebben az ajakfilcben, hogy nagyon gyorsan megszárad, és ezután olyan a hatása, mintha a szánk valóban ilyen színű lenne, nem pedig rákentünk valamilyen kencét. Nagyon természetesnek hat. Legalábbis ez az árnyalat, amit én megvettem. Főleg azután, hogy kicsit elkezd kopni. Apropó kopás.. Ezzel nem igazán barátkoztam meg. Az elején még egész egyenletesen kopik, később viszont inkább a száj szélén marad meg, belül pedig eltűnik. Bár ebben közrejátszhat az állandó szájnyalogatásom.:D Rajtam kb. 1-2 órát bír ki, de lehet, hogy ezzel sokat mondok. A Max Factor ajakfilcek - ha jól emlékszem arra, amit olvastam valakinél - ennél azért tovább fennmaradnak.

Összességében nem bánom, hogy megvettem, sőt! Szeretnék még más árnyalatot is beszerezni. Láttam egy nagyon rózsaszínes csomagolásút, majdnem azt választottam, de természetesebbet szerettem volna. Ki tudja, az milyen színű volt igazából.:P Jah, mielőtt elfelejtem! Az ára 1190 Ft volt.

5 megjegyzés :

  1. Nem úgy kell használni, hogy teljesen balzsam nélkül viszed fel és utána ha megszáradt és belement az ajak alsóbb rétegeibe, jöhet a balzsam, és akkor szájfény hatású. Én nem mertem olcsóbbat venni, maxfactorossal kezdtem, már van kettő, imádom :) Ott csak a teszterek fele volt kirakva, végülis puderfelho blogja alapján választottam ki, hogy melyik árnyalat kell :) A pirosasat használom jóideje, nincs baj vele.

    Nem mertem olcsóbbat venni, mert ha az olcsóbb rossz, akkor egy életre elmegy a kedvem. A másodikat már a barátom vette, mert örült, hogy végre nem lesz ő is rúzsos, ha megcsókol :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Max Factor egyenletesen kopott :) És a szárítás sem vészes.

    VálaszTörlés
  3. én pont azt nem akarom, hogy olyan legyen, mint egy szájfény:)

    VálaszTörlés
  4. Vmelyik blogger talin mondták, hogy a Max Factorosat ne használjuk ajakápolóra, mert a legrosszabb esetben tönkre is lehet tenni a terméket...

    VálaszTörlés
  5. én még nem voltam ilyen találkozón, de most már ezt is tudom.:)

    VálaszTörlés