2011. június 7., kedd

NYX Candy Glitter Liner

Tavaly vettem már ezt a tust, nem is értem, miért nem írtam még róla. Bár nem sokat használtam, pedig nagyon tetszik, csak nem nagyon volt még alkalom. Be kell vallanom... A csomagolása fogott meg a legjobban!:D Ez a kis lógó micsoda rajta... Melyik lány szívét ne dobogtatná meg?!:D Naa jóóó csak viccelek.:) De tényleg nagyon jópofa és feldobja az egész tubust, én az ilyen apróságokat pedig kifejezetten tudom értékelni.:)

Az árnyalat pontos neve: 10 Silver

Sajnos az árára már nem igazán emlékszem, de talán 1000-1500Ft volt a Müllerben. Sokáig nézegettem, mire rábeszéltem magam, hogy kell.:D Sajnálom egyébként, hogy nálunk jóval drágábbak a NYX termékek, mint mondjuk a CherryCulture-ön, mert tuti vinnénk, mint a cukrot. Plusz nem túl nagy a választék sem szerintem. Az egyik Müllerben pl., ahol én nézelődni szoktam, még sosem láttam Peach árnyalatú pirosítót, kb. 2-3 hónapja ugyanaz a néhány darab van.:S Elég szomorú...


Rengeteg színben kapható ez a tus. Ki nem hiszi, járjon utána:
- itt: Cherry Culture NYX Candy Glitter Liner
- vagy itt: NYX Cosmetics Candy Glitter Liner.
Én az ezüst mellett döntöttem, mert az azért elég sok színhez passzol. Ilyen az, amikor sikerül okosan vásárolnom.:D Na mindegy.

A tus nagyjából olyan, mintha átlátszó zselé lenne, tele kis ezüst csillámokkal. Egyik oldalról nézve a dolgot, nekem már zavaróan nagyok ezek a csillámok, főleg mert lemosásnál eléggé tudnak karcolni, viszont pont tökéletes nagyságúak ahhoz, hogy gyönyörűen meg-megcsillanjanak a sminkünkön. Csodaszép! Tehát az eredmény szépsége kárpótol a lemosás közbeni karcolásért.:D Legalábbis engem. (Egyébként ilyen dolgokra nem vagyok érzékeny, meg egyébként sem, de inkább leírom, hátha nektek fontos infó lehet.)

A képen nem lett túl szép a bal oldali csík, de szemléltetni szerettem volna, hogy többszöri áthúzásnál mennyivel hatásosabb eredményt érhetünk el, mint egyszerinél (lásd: jobb oldali csík). Ha egy erőteljesebb, sötét színhez szeretnénk vele tusvonalat húzni, mindenképp érdemes többször átmenni a vonalon vele, mert egyébként a tus átlátszósága miatt olyannak tűnhet a tusvonal, mintha ügyetlenül egy nagyon egyenetlen vonalat húztunk volna vele. Bár pont emiatt szerintem remegő kezű tusvonalfanoknak egyszerűbb lehet egy ilyen csillámos tussal rajzolgatni, mint sima feketével.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése