2011. június 19., vasárnap

Smink, amikor kevés eszközünk van

Tegnap csak gyorsan összedobáltam pár dolgot, amire feltétlenül szükségem lehet a sminkhez.

Amiket eltettem:
- She púder (silky beige)
- Essence stay natural korrektor (01 soft beige)
- NYX bázis (skin tone)
- Douglas 5-ös szemhéjpúder (lila)
- Avon szemceruza (fekete)
- Vera cristal long lash szempillaspirál
- Essence holografics szájfény (02 holoberry)
- lapos-, pufi- és púderecset

Szóval nem sok dolog igazából. Megmutatom mit sikerült ezekből gyorsan kihozni estére.:) Arcomról nem mutatok képet, mert igazából nem túl izgalmas, úgyis csak a szemem csináltam meg inkább és pont.





A képeket valamikor éjjel 2 felé csináltam, amikor hazaértem, szóval kicsit megkopott a smink, főleg a szemceruza, az szinte már nem is látszik, bár egyébként sem egy túl krémes ceruzát használtam. Szemöldökömet meg csak most nézem milyen kis mezítelen így, rásegítés nélkül.:D Bevallom, engem ez korábban cseppet sem zavart, mert elég sötétnek tartottam, amit nem akartam még jobban kiemelni. Mostanában foglalkozok vele többet, bár most sem mindig egészítgetem ki.

1 megjegyzés :