2011. július 6., szerda

10 napos képmutogatás - 10. nap - Egy mai kép rólad

És ezzel a képpel zárul is a 10 napos tag. Remélem élveztétek!:D Tegnap kellett volna jönnie ennek a postnak, de nem is festettem túl jól, nem is érzem magam túl jól... Túl jól...:D Meg nem tudom.... Bár ma sem jobb a helyzet, na mindegy, itt az utolsó kép! Nem szerettem volna egy hagyományos fotót feltölteni, mint amilyenek a sminkes postoknál vannak, ezért gondoltam ez egy ilyen "most keltem fel, haggyá' bééékéén"  lesz, ami nem sokkal ébredés után készült:D


Jah, szemüveges vagyok, vagyis hát kontaktlencsét használok már lassan 9 éve, de ezt néhány postban említettem. Szemüvegben nagyon ritkán mozdulok ki. Gondolkodtam, hogy valamikor írok egy rövidke postot a kontaktlencse és a sminkelés barátságáról, majd még meglátom.:)

9 megjegyzés :

  1. Én nagyon örülnék annak a postnak:) Nagyon aranyos vagy a képen:)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen.:) akkor minél előbb igyekszem összeszedni minden tudásom és infóm:)

    VálaszTörlés
  3. En is szeretnek olyan postot. Csak 1 hete van lencsem.

    VálaszTörlés
  4. nekem is van ilyen ágyneműm:) én is lencsés vagyok, de őszintén szerintem semmi fennakadást nem okoz sminkeléskor:) de lehet, hogy csak én vagyok szerencsés és szuperérzéketlenek a szemeim.

    VálaszTörlés
  5. egyébként én is elég jól bírom a lencséket, félévente megnyugtat a dokim:D Te mióta használsz kontaktlencsét?

    VálaszTörlés
  6. Lencse engem is érdekelne, bár nem kell szemüveg, de színeseket úgy kipróbálnék. Anyum kék szemű kislányt akart, egyszer meglepném. :)

    VálaszTörlés
  7. Hat éve, és azóta is sminkelem magam. Soha semmi bajom nem volt:) De most hogy mondod, el kéne menni lassan dokihoz, már nem is emlékszem, mikor voltam legutóbb:$

    VálaszTörlés
  8. ejnye:D nekem a doki ragaszkodik hozzá, hogy félévente megvizsgáljon. úgyhogy a majdnem 9 év alatt már nagyon sokszor találkoztunk:D

    VálaszTörlés
  9. Engem bezzeg meg se ismer, amikor néha odatévedek:D

    VálaszTörlés